|
Hjælp til valg af 42" fladskærm |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | ||
netmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2012 kl. 12:41 |
|
Hej alle I kloge hoveder.
Jeg har besluttet mig for at skifte min Samsung fladskærm ud, og vil derfor høre, om der er nogle af jer, der kan anbefale noget?
Krav:
40-42 tommer
IKKE Samsung
Nem brugerflade og mulighed for at gemme kanaler, hvor man vil
LED eller Plasma (hvad er bedst og hvorfor?)
Gerne internetadgang
Gerne også pænt at se på (man er vel en pige...)
Max beløb 7-8.000,-
Kan det lade sig gøre?
Vh.
Mete
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Selvom jeg er plasma-fan, ville jeg i dag kigge på et Panasonic TX-L55 DT50Y. Det står med naturlige farver lissom et plasma tv.
Og størrelsen er ikke mere end mit 50 tommer pga den tynde ramme. Ville ikke vælge mindre TV da man hurtigt vænner sig til størrelsen. Redigeret af Kampus - 29-November-2012 kl. 12:49 |
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
|
Jeg synes du overser to kriterier: Pris og størrelse.
![]() |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Se seneste udgave af So ein Ding, hvor Nikolaj Sonne tester et Panasonic 42" tv.
Manden er hudløs ærlig: Som "se-tv-tv" er det super til prisen, som "smart-tv" er det ret ringe (som alle andre tv). For mig at se er det en klar anbefaling af fjernsynet som fjernsyn. Klaus |
||
![]() |
||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
|
Her er størrelse 42". Panasonic DT50. En anelse over budgettet, men det vil jeg mene at det er småting i den størrelsesorden
![]() |
||
![]() |
||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
|
elgiganten snyder med deres tilbud, deres før priser og deres hvis du køber mere end et stk priser er totalt forkerte og alt for høje på mange varer.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
|
|
||
![]() |
||
netmet ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 87 |
|
Haha - jeg er ikke til pige-hvid ;-)
Og 50 tommer er alt for meget. Der er ganske enkelt ikke plads, der hvor det skal stå. |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
|
Pana. 42ST50. evt. Pana 46GT50
|
||
![]() |
||
Looklight ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
|
Jeg syntes enlig ikke at 42" er ikke for småt til TV kigning, men jeg kunne ønske mig lidt større for film. Også hvis det er småt med plads, en 42" eller 46" er et ideal størrelse.
Husk nu at lyde siden på fladskærm er ikke optimal så et soundbar skal også kigges på. |
||
Panasonic TH-42PZ85
Panasonic DMP-BD55 Kiss VR-588 Onkyo TX-SR706 PS3 m500Gb hdd Focal Sib XL 5.1 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |