recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hdhomerun+win8+yousee nogen med succes?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hdhomerun+win8+yousee nogen med succes?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hdhomerun+win8+yousee nogen med succes?
    Sendt: 18-November-2012 kl. 00:47
Hej,

Har opgraderet til win8 og nu kan jeg ikke få wmc til at finde nogen kanaler.

Hdhomerun finder kanalerne men ikke iwmc.

Det virkede på win7.

Nogen der har haft succes i win8
Til top
sorenmt84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Oktober-2010
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorenmt84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 21:47
Ikke at jeg kan hjælpe dig meget videre... Men jeg har for et par uger siden opgraderet mit mediacenter til win 8 og har to stk hdhomerun bokse på... og det virker helt perfekt (som på win 7) - har ikke gjort noget anderledes end at jeg tidligere har gjort...
Søgt kanalerne i HDhomerun programmet og efterfølgende i win 8 (som antenne kanaler og ikke kabel tv kanaler!)

Har du husket at sætte virtual channel table mode til injectNITSDT
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 893
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 23:17
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Hej,

Har opgraderet til win8 og nu kan jeg ikke få wmc til at finde nogen kanaler.

Hdhomerun finder kanalerne men ikke iwmc.

Det virkede på win7.

Nogen der har haft succes i win8

Ja, hos mig virker det som i Win 7, men jeg bruger de seneste betadrivere fra silicondust ved ikke om det har nogen betydning.
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
sorenmt84 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Oktober-2010
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorenmt84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2012 kl. 23:21
Jeg bruger ikke beta driverne...
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 15:22
Hej,

Jeg har sat HDhomerun op til det som der foreskrives hos silicondust.

Og jeg søger på antenne i Win 8, men den finder ingen kanaler.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 15:47
Hvor i landet er i fra, tænker om det kan have noget med det at gøre?
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 16:28
Og så  fik jeg lyst problemet. Det var windows 8 firewall som var skyld i problemet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu