|
EH-TW3200 købes. |
Besvar |
Forfatter | |
diondp
Ny bruger Oprettet: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-November-2012 kl. 23:25 |
Hejsa, er der nogen af jer der kender en udenlandsk webshop hvor man kan købe tw3200 til billigere penge end i DK ?
jeg har set på edbpriser at den har været nede på 6500 hvilket egentlig er en nice pris, men lige nu står den til 7500... gider naturligvis ikke at kaste 1000kr i havet pga. diverse pris-svingninger... jeg er helt åben overfor at hente den hjem udenfor DK... alternativt hvis der er nogen her som sælger en brugt lytter jeg meget gerne! :-) ps. den skal bruges på et FrameVision React II 72" fastramme lærred :-) superfedt lærred, men min gamle z3 kan desværre ikke smide nok lys ud til at det kan bruges til normal belysning (da dette lærred er meget mørkegråt) jeg SKAL have Lens-shift og ønsker ikke DLP pga. rainbow, hvis der er andre forslag så kom frisk.
|
|
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.amazon.de/Epson-EH-TW3200-LCD-Projektor-Pixel-Kontrast/dp/B0046HAL6Q
http://m.comtech.de//item/3735323533 http://www.beamershop24.net/epson-beamer/epson-eh-tw3200/ Der var lige et par sider hvor den er lidt billeder end i dk, men eller prøv at gå i elgiganten, lok dem til en pakke med lidt kabler osv med i prisen, jeg gjorde det samme, dog med et tv til min søn :) men det virker i Jylland |
|
diondp
Ny bruger Oprettet: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
takker, det ser dog ikke ud til at den er billigere i udlandet på de links :-(
det med kabler og gøgl kan jeg ikke bruge desværre da jeg har det hele i forvejen, så det er kun projektoren... det ser ud til at jeg må slå koldt vand i blodet til den kommer ned på 6500 igen...
|
|
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
nå for pokker, ja så kan jeg godt se det, men hvad med bare at spørge efter en god pris på den i forskellige butikker,? |
|
DavidHimself
Bruger Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alle forhandlere er pressede tror jeg, og man kan oftest handle sig til nogle rimelige priser rundt omkring :) find en butik (eller nethandler) der har den på lager, og ring og tryk dem lidt!
Det er ikke sikkert at de kan komme helt ned på 6500,- men hvis bare du kan komme der ned ad så er det da en halv sejr :)
|
|
jacobthor91
Funktioner
Tak(0)
|
lige mine ord:)
|
|
skyeagle
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb Dansk og lad os få gang i handlen og Dansk økonomi ( flere job). Ud af krisen Hehe.
Jeg har købt i udlandet flere gange før, for 1000 kr. Ville jeg ikke købe i udlandet, men er nok fordi jeg et par gange har brændt nallerne med besværet med pakke ting ned og sende til udlandet, tiden det tager før man for det retur osv. Jeg købte en recivier i England som gik i stykker, det samme med et kamera hvor der var en masse bøvl, de dobbelt faktureret mit køb osv. En stor kaffemaskine der kunne det hele fra Tyskland hvor butikken ikke svaret mig ,men havde trukket mine penge uden jeg aldrig fik varen , nej du jeg køber Dansk ( medmindre jeg kan spare 4000-6000) kr.) |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |