|
? om cr lnb hove priser |
Besvar |
Forfatter | ||
kim erik jensen
Junior bruger Oprettet: 09-November-2010 Sted: hjørring dk Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-December-2012 kl. 23:38 |
|
hej
jeg har et ? til jer jeg mangler et cr lnb hove til min viasat hd box og den lille fordeler der skal bruges der til er der nogen her inde der ved hvor man kan købe dem biligst jeg har søgt på nogen net sider de har næsten ens pris 499 kr for cr lnb det er noget dyrt synes jeg. er der nogen der har et navn på nogen der sælger sattv udstyr engros.
|
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Harald Skrald
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
kim erik jensen
Junior bruger Oprettet: 09-November-2010 Sted: hjørring dk Status: Offline Point: 22 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men bruger du virkelig tid på at shoppe 499 kroner ned, så må du virkelig være fattig. Du kan næppe forvente at det bliver mere end 100 kr. billigere
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej
|
||
||
kim erik jensen
Funktioner
Tak(0)
|
|
den kunne jo være man kunne få det ned i 299 kr
|
||
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
|
||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja men så god jagt
|
||
||
kim erik jensen
Funktioner
Tak(0)
|
|
tak for det
|
||
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
|
||
kulkalk
Ny bruger Oprettet: 01-April-2011 Sted: Viby J Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tjek evt. Tyske sat shops. Markedet i tyskland er noget større for parabol tv og det kan også ses på priserne på nogle produkter - Lige med LNB ved jeg ikke hvor meget der er at spare..
Portoen er ofte ikke ret meget højere end hvis du bestiller fra en dansk webshop.
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4700 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Kim Erik Jensen.
SatCR lnb hedder på tysk Einkabel lnb. Her er et link:
Jeg ved ikke om de er meget billigere, men udvalget er større.
Der er dog nogle mærker jeg aldrig har hørt om og derfor aldrig selv ville købe.
Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 05-December-2012 kl. 10:36 |
||
kim erik jensen
Funktioner
Tak(0)
|
|
tak skal i ha for de svar jeg kigger på ebay
|
||
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |