|
S: Synology DS110J |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2012 kl. 13:59 |
Hej.
Jeg har nu opgraderet min Synology DS110J da den blev for lille til mit behov, og jeg har derfor sat den til salg, men jeg er ikke helt klar over hvad sådan en fætter er værd, men den er 2,5 år gammel, og uden emballage og uden kvittering. De har kørt upåklageligt hos mig, har jeg har aldrig haft bøvl med den. Der kan medfølge 1 stk Samsung Spinpoint F4EG HD204UI 2 TB Harddisk, som har siddet i den hele tiden. Giv dit bud på hvad den er værd, og evt. bud på den.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
MES4U ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg købte en DS107 for nogle mdr. siden med 2TB, og den gav jeg 1000,- for.
|
|
Samsung 55F8005
Denon AVR 4520 Dali Ikon 6 MK II Dali Ikon sub MK II Dali Ikon Vocal MK II Scandyna Minipod WD live Apple TV PS3 |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
500 pp budt (uden disk)
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Den er solgt, til anden side for 700+porto.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |