|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
datyfon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 14-August-2006 kl. 10:11 |
Hej. Jeg har købt et samlet Mediacenter med Windows Mediacenter installeret. Jeg har udover maskinen også købt et MCE tastartur. Jeg har nu et problem. Jeg kan simpelthen ikke skrue op for volumen imediacentret fra mit MCE tastatur. Alle andre funktioner på tastaturet fungerer ( inklusive at skrue ned for volume ). Jeg har prøvet med andet tastatur + prøvet at geninstallare mediacentret. Nogen der har et forslag til løsning af problemet? |
|
![]() |
|
fumse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
har du installeret evt. keyboard drivere der medfulgte.... ellers hvis du har et mce, har man som regel også en mce fjernbetjening... her kan man skrue op og nedd for volumen ps: er dit mce tastatur et original microsoft mce tastatur? |
|
![]() |
|
datyfon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Der medfølger ingen drivere. Ja remotecontrol fungerer upåklageligt. Det er det originale MCE tastatur som Microsoft har lavet.
QUOTE=fumse] har du installeret evt. keyboard drivere der medfulgte.... ellers hvis du har et mce, har man som regel også en mce fjernbetjening... her kan man skrue op og nedd for volumen ps: er dit mce tastatur et original microsoft mce tastatur? [/QUOTE] |
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Download driveren til det på: http://www.microsoft.com/hardware/downloads/default.mspx |
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
|
![]() |
Det virker desværre heller ikke med driver
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
HW Fejl! |
|
![]() |
|
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Hej.. Jeg kan heller ikke skrue op på min, men kan godt skrue ned.. Du kan evt. trykke F9/F10 for at skrue op eller ned :) Med venlig hilsen Alex |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Jeg tror du har fået et tastatur som har været solgt før og returneret. Den tidligere ejer har så indlært andre koder på volumenknapperne. Prøv at resette dine volumenknapper (tror det står på bunden af tastaturet).
Et forsøg værd. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |