|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mach3 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 366 |
![]() Sendt: 14-August-2006 kl. 11:05 |
Hej, Vil der være problemer med undertekster for de to kort her? |
|
![]() |
|
nfspower ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Det er noget med dekoderen til mpeg2.... jeg har fået at vide af en af mine venner at man skal bruge: nVIDIA DVD Decoder BRONZE for
MCE
Nu er mit MCE lige gået i stykker, og jeg fik det at vide i sidste uge, så skal lige have kigget på det.... men aner ikke om det er rigtigt det han siger. Men ellers køb DVBViewer.... kanont program... og koster ikke meget |
|
Jeg er ikke kommet længere end ideen til et HTPC !
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Der er, såvidt jeg er kommet frem til, ingen DVB-T kort der kan vise danske undertekster (bortset fra DR2 som "hardkoder" dem) Hauppauge påstår de kan, men ved brug af deres PVR 900 kort kommer der sporadiske tekster, som hænger længe på skærmen. Ubrugeligt!!! Hauppauge HVR 1100 og 1300 har nøjagtigt det samme problem Pinnacle har påstået over for deres forhandlere at deres dual DVB-T pro kan danske undertekster, men det er forkert, det kan det ikke, hverken med MCE2005 eller Pinnacles egen MediaCenter SW Så summa sumarum: Der er ikke nogen DVB-T kort der kan danske undertekster, hverken i MCE eller i det medfølgende SW
|
|
![]() |
|
Slayerwillow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
det er alså ikke korrekt når i påstår at kortet har problemer med undertekster... det kommer ganske enkelt an på hvilket program man bruger til at se tv med Efter som du kører med alm. Xp Pro så er der flere programmer som jeg ikke har undertekst problemer med mit kort er hvr 1100 pci
|
|
Se mit udstyr på www.lpnet.dk/Udstyr/index.html
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#Slayer Kan du nævne et program der kan vise undertekster ved brug af DVB-T, og det skal ikke være DR2 (de hardcoder teksterne) |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Tekster virker fint på Terratec Cinergy 1400 DVB-T kort, med DVBViewer software. Kortet skal have BDA driver for at det dur. Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
Slayerwillow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
ja DVBviewer virker fint (tv-2 / dr-2) Winfast DTV virker også ganske fornuftigt, samt MyTheatre...
|
|
Se mit udstyr på www.lpnet.dk/Udstyr/index.html
|
|
![]() |
|
![]() |
Som skrevet i en anden tråd, så har jeg bestil DVBViewer og krydser fingre for at det fungerer.
|
|
![]() |
|
mach3 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 366 |
![]() |
Ok mange tak for de fornuftige svar.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |