recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boksning og DVBviewer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boksning og DVBviewer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
weah69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér weah69 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boksning og DVBviewer
    Sendt: 06-December-2012 kl. 19:52
Hej jeg sider og bøvler med et problem.
Jeg er yousee kunde og har netop købt adgang til boksekampen på lørdag mellem Kessler og Magee.
Jeg har 2 tv med DVB-C tunere og ca slot til pay tv.
Ud over det har jeg selvfølgelig en yousee boks SMT-3106.
Mit signal virker fint på boksen på event kanalen så der er åbnet.
Jeg har også et viaccess ca modul til at bruge i mit tv, det virker det også fint.
Så lang så godt.
Nu er problemet så jeg også har en løsning i mit media center som egentlig er en pc der er bygget til formålet.
Til den har jeg en betalt version af DVBviewer pro.
En tv tuner magen til denne: http://www.edbpriser.dk/tv-radio-tuner/technotrend-tt-connect-ct-3650-ci-dvb-t-dvb-c-modtager-id-4206822.aspx
Efter flere gange at ha scannet kanaler med ca modul og yousee card i kan jeg kun finde 2 kanaler der hedder event og event 2.
De ligger i starten mellem en masse krypteret canal + kanaler.
Men når jeg klikker på event kanalen sker der intet.
Alle andre gratis kanaler virker 100%.
Det skal siges at jeg for ca 2.5 år siden brugte samme setup da der dengang også var kampen Kessler-Froch og dengang virkede alt fint.
Hvad kan der være galt?
Der er bare sort skærm på event ligesom det ikke bliver afkodet.
Jeg har skiftet mit mediacenter til nyere hardware på de 2.5 år men alt software ligesom tv tuner yousee card og ca modul er det samme.
Som sagt virker ca modul og yousee card i mit tv.
Nogen bud?
Til top
weah69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér weah69 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2012 kl. 07:34
Problemet er løst.
Løsningen er beskrevet her.
http://www.dvbviewer.tv/forum/topic/29365-technotrend-ct-3650-ci-crypted-channels-wont-show/
Der manglede selvfølgelig API dll og  MS C runtime til CT-3650 derved kunne den ikke decryptere.
Spiller perfekt nu efter den lille opdatering. Clap
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu