recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smallville komplet box.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smallville komplet box.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Smallville komplet box.
    Sendt: 08-December-2012 kl. 12:28
Hej.

Først kiggede jeg om man kunne få Walker Texas Ranger som komplet box (på CDon.dk), men der var kun de enkelte sæsoner. Lang tid siden jeg har set Walker Texas Ranger i fjernsynet, så jeg tænkte det kunne måske være hyggeligt til jul. Men så kom jeg i tanke om - hvad med Smallville?? Og jo min sandten om ikke de har Smallville i komplet box, sæson 1-10. Desværre er det kun med engelsk tekstning, men det kunne jeg også godt acceptere. Kan man ikke få den med danske undertekster?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Hej.

Men så kom jeg i tanke om - hvad med Smallville?? Og jo min sandten om ikke de har Smallville i komplet box, sæson 1-10. Desværre er det kun med engelsk tekstning, men det kunne jeg også godt acceptere. Kan man ikke få den med danske undertekster?
Den er desværre ikke ude med DK tekst. Der kom sæson 1 & 2 for et par år siden, men så gad de åbenbart ikke, at sende flere på markedet. Det samme med skadestuen, den stoppede efter sæs 6 eller 7.Ouch
Det er bare så dårlig service.Angry
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 13:04
Øv - jeg ville godt nok aller helst have den med danske undertekster.... Cry
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 13:20
Også mig. Det er en fed serie. Jeg har haft dem fra Norge, hvor de er kommet. Så jeg sad, og så dem med norsk tekst.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu