|
Solgte. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Knisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-November-2007 Status: Offline Point: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 22:55 |
solgt
Redigeret af Knisse - 07-Februar-2013 kl. 17:38 |
|
![]() |
|
Knisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-November-2007 Status: Offline Point: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nedsat til 6000 afhentet
|
|
![]() |
|
Nedsat til 5.500 afhentet
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Pris reduktion - 5000 kr afhentet
Redigeret af Knisse - 30-December-2012 kl. 12:34 |
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
guffi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
hva med 4500,- kr
|
|
![]() |
|
Hej Guffi, jeg beklager den sene tilbage melding. Hvis du stadig har interesse må du gerne kontakte mig på den mail eller det telefon nr. der står i annoncen.
Mvh. Kaare |
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Hvad er prisen uden standere og hvordan er højttalerne blevet så ridset? - transportskade? - En som har væltet dem omkuld??
|
|
![]() |
|
Hej Steve
Jeg ville foretrække at sælge samlet, den ene højtaler har lidt skade i forbindelse med flytning, ikke noget der har påvirket lyden, kun en mindre omfang det æstetiske. |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Jeg har ikke noget at bruge standerne til, så derfor ville jeg høre om du har en pris for højttalerne uden stander og alt andet som ikke er nødvendigt?
Jeg kunne være interesseret hvis du har en skarp pris.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |