|
PS 3-begynder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chand1010 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2012 kl. 23:00 |
Hej recordere.dk. Jeg er ny her på siden, så jeg håber, at jeg har placeret indlægget det rigtige sted. Jeg vil gerne bruge maskinen til følgende: - Se film fra Viaplay og Netflix - Surfe på internettet - Se film fra en ekstern harddisk - Se dvd-film Herudover vil det også være et plus, hvis det er forholdsvis nemt at sætte maskinen til fjernsynet og højtalere, da jeg som sagt ikke er den store tekniker. Jeg gør mig desuden overvejelser om optagelse af tv-udsendelser på maskinen. Selvfølgelig er det også et plus, at der på en playstation kan spilles spil. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig i at træffe det rigtige valg. Hilsen Charlotte
|
|
![]() |
|
Zullu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-August-2012 Sted: København Ø Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hello.
Jeg ville købe mig en computer, måske en mac mini. Tror den ville opfylde dine behov, da den kan meget mere end en Ps3 kan. Iser hvis spil ikke kommer til at fylde så meget hos dig, og så kan. Man ikke rigtigt surfe på nettet med en Ps3. |
|
![]() |
|
Chand1010 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Status: Offline Point: 6 |
Hej Zullu.
Tak for svaret. Jeg havde ellers hørt, at man kunne surfe på internettet. Vil det sige, at man eksempelvis ikke kan gå på fx facebook og BT? Hvad med spotify? En mac er lige i overkanten af mit budget som studerende, så ville egentlig bare købe en brugt bærbar computer. |
|
![]() |
|
Zullu ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-August-2012 Sted: København Ø Status: Offline Point: 12 |
Man kan også godt surfe på nettet med en Ps3 men der er overhovedet ikke det samme som på en pc'er.
Pc'eren lyder til at være det du har brug for, da den kan mange flere ting som du nævner. Mac mini ses til 2000-3000 på Den Blå. Og så kan du bruge dit Tv som monitor. De er også mere drift sikre, og pålidelige.. |
|
![]() |
|
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Husk at sørge for at den mac mini du køber har hdmi. Jeg kan ikke huske hvilken årgang de begyndte at få det - men det først var 2010....
Jeg har selv en mac mini 2011 og er meget glad for den som mediecenter En god ide er at lægge XBMC eller plex på den til mediecentret
Redigeret af brfcjon - 16-December-2012 kl. 20:21 |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Du kan evt. prøve om du kan finde en Mac Mini fra 2010. Den har HDMI-udgang og dvd-drev.
Kan surfe fint på nettet, Spotify, Netflix, Viaplay og alt muligt andet kører perfekt. Til at afspille film fra din eksterne harddisk kan du hente VLC-player gratis. Med de ting du selv lister op, er der ingen grund til at sætte et helt mediecenter op. Keep it simple ![]() |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Tak for de mange svar.
I taler alle om en mac mini. Hvad gør den så meget bedre end andre bærbare computere med hdmi og dvd-drev? Synes det er mange penge at smide efter en computer der bare skal afspille film. I så tilfælde vil jeg hellere bruge pengene på en bedre studiecomputer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |