|
Hvilket lærred ? |
Besvar |
Forfatter | |
rfalken
Ny bruger Oprettet: 10-December-2012 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-December-2012 kl. 21:04 |
Hej,
Jeg har købt sådan en Epson TW3200 men kan ikke rigtig finde et lærred. Elgiganten har et 90" Cinematique til 2495 kr. Er sådan et godt nok til Video, PS3, HD TV ? Jeg har også læst i en anden tråd om noget fra IKEA, men jeg vil have en fast ramme, så jeg gider ikke rigtig bøvle med det iKEA. |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Find først ud af, hvilken størrelse du skal bruge...
Jeg bruger dette, som jeg synes, er i en lækker kvalitet: http://www.dustinhome.dk/product/5010185897/grandview-projektorlrred-169-112-264-cm/#intcmp=searchProvider_dacsa
|
|
rfalken
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar.
Det skal ikke være størrer end 190cm i bredden. Rummet er 3,45x3,45 Jeg synes ikke jeg kan finde det du linker til mindre end 100" :) |
|
rfalken
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fandt dette link til en guide på størrelser.
http://www.hifi4all.dk/content/templates/artikler.asp?articleid=496&zoneid=2 Som jeg læser det skal jeg bruge et 16x9 i 92" for at det passer ind i mit rum. Nogen bud på et godt mærke i den størrelse til fornuftige penge ? |
|
Schulz
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan købe Lissau lærred hos Tape Connection, Hifiklubben eller AV-Connection, de fås i alle mulige størrelser og skulle være gode. De er lidt dyrere end det du har kigget på, men jeg vil mene de er pengene værd...
Redigeret af Schulz - 11-December-2012 kl. 19:47 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |