|
YouSee - TV3+ HD, out of sync |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2012 kl. 16:32 |
|||
Er der nogen på YouSee net 100, der gider og checke om deres TV3+ HD er out-of-sync. Ellers tror jeg at jeg har store problemer.
/jens
|
||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||
![]() |
||||
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ville meget gerne hjælpe, men der er Simpsons lige nu så det er lidt svært at afgøre om lyden er ude af sync
![]() |
||||
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
||||
![]() |
||||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|||
min er ude af sync...
|
||||
![]() |
||||
kiuls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
|||
Det er min også :-(
|
||||
![]() |
||||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
|||
1.000 tak. Troede lige at det var en fejl på TV'et
|
||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||
![]() |
||||
KioSan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
|||
min er også ude af sync. på flere kanaler og på forskellige tidspunkter...
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118071&PID=1192828#1192828 |
||||
![]() |
||||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|||
Også her. Det ser helt tosset ud. Kanalen kan ikke bruges til noget der involverer lyd overhovedet.
|
||||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||||
![]() |
||||
KioSan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
|||
Fra YouSee Driftsinfo nobody@biersys.dk
|
||||
![]() |
||||
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
|||
Forskudt billede og lyd på TV3+ HD
14-12-2012 kl. 08:10
|
||||
![]() |
||||
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
|||
Ude af sync på discovery nu... det er belastende at se på.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |