|
Imac model 2010 upgrade ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2012 kl. 19:21 |
Hej
En bekendt har sådan en PC og har nu opdaget at den ikke kan håndtere COD (tror nok det er den nyeste), jeg har forsøgt at finde ud af om den kan opgraderes og jeg er faktisk bekymret for om grafik chippen er integreret på bundkortet således at PCén IKKE har et separat grafik kort, er der nogen der ved noget om dette ? modellen hedder A1311 og jeg er kommet frem til at det må være denneher: http://www.everymac.com/systems/apple/imac/specs/imac-core-i3-3.06-21-inch-aluminum-mid-2010-specs.html som har 256 MB grafik RAM og hvis grafik kortet ikke kan udskiftes er der ikke meget at gøre ? Hilsen Tana
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke muligt at opgradere grafikkortet i en Imac. Der er ikke tale om et separat grafikkort som kan udskiftes efter behov. Det er den pris man betaler for at få det slanke design.
|
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Ok tak, man kan ikke få det hele...
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Han kunne da evt. prøve Onlive;
http://www.onlive.com/ Har ikke selv prøvet det men skulle eftersigende køre udmærket. Ved dog ikke om der er COD.
|
|
![]() |
|
Ja det er da billigere end at købe en ny maskine, det vil jeg foreslå. Og så skal han have en PC næste gang når først han er igang med grafiktunge spil, det bliver da mega dyrt hvis ikke man kan holde liv i en halvgammel pc ved at købe lidt ram og et nyt grafikkort.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |