recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Loftsophæng til JVC DLA-X30 - hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loftsophæng til JVC DLA-X30 - hvilket?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
egobent Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-November-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér egobent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Loftsophæng til JVC DLA-X30 - hvilket?
    Sendt: 12-December-2012 kl. 22:23
Hej Folkens, 

jeg har lige købt mig en JVC DLA-X30 og vil gerne have den op og hænge i loftet. Tongue

Hvilket ophæng vil i mene jeg burde købe? Gerne et der ikke er alt for dyrt :D 

Eller vil et bedre alternativ være at sætte en hylde op til Projektoren? 
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2012 kl. 22:29
Chief har ét der passer specifikt til JVC. De er ikke billige (lidt over 2000,-), men på den anden side har jeg endnu ikke set ét der er billigere, som jeg kunne finde på at bruge, slet ikke med en projektor af den størrelse.
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 17:47

Jeg lavede en kasse til min JVC af noget spånplade, og malede den.  Den har også den egenskab at projektoeren blev endnu mere lydsvag. Ikke at min blev særlig køn.. Men det er kun et spørgsmål om indsats.

Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu