|
Gode billige ps3 controller |
Besvar |
Forfatter | |
brfcjon
Bruger Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Juli-2012 kl. 17:58 |
Hejsa
Jeg vil bare høre om der er nogen som har kendskab til et mærke der laver gode billige ps3 controllere. Den behøver ikke kunne rumle, men knapperne skal være gode, hurtige og stabile. Den må faktisk gerne være med kabel. Jeg har prøvet nogle købt via dba som skulle ligne den originale, men knapperne er ikke gode nok. vh Kasper
|
|
gullip
Super bruger Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft 1 uoriginal, men den gik i stykker efter nogle måneder. Jeg har aldrig haft problemer med de originale, de virker bare. Så jeg synes personligt det er værd, at bruge 100-200 kroner ekstra på en ordentlig original controller.
|
|
brfcjon
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar. Jeg er sådan set enig.
Bortset fra at der er nogen i huset der nogle gange har et lidt barnligt niveau for temperamentskontrol.... Men det in mente så er det pludselig dyrt med 200 kr. ekstra...
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
havde en uoriginal på et tidspunkt. den var ret lækker og ret billig, men ligepludselig efter en opdatering af ps virkede den ikke mere. Virkede stadig perfekt til min pc.. :(
|
|
christian-andersen
Ny bruger Oprettet: 14-December-2012 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.dba.dk/controller-playstation-3/id-88236933/
Disse controllere er virkelig gode, specielt til prisen :) |
|
brfcjon
Funktioner
Tak(0)
|
Fedt du lige dumper ind=) Fifa 13 har drillet så mit indre barn har faktisk skabt behov for en extra=)
|
|
brfcjon
Funktioner
Tak(0)
|
PS bor du tilfældigvis i greve og sælger controllere eller kender nogen der gør? Ikke for at være mistænksom men du er oprettet idag, har aldrig skrevet noget før og linker til dba...
|
|
justrace
Guld medlem Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
Funktioner
Tak(0)
|
.... og hvad så? De er måske ikke gode nok, eller var dit spørgsmål ikke seriøst?
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.trait-tech.com/product/T-PS3-114D__high-quality-doubleshock-iii-rechargeable-usb-wired-controller-for-ps3-red-black.html
Til den pris så virker det som kina gods det på dba. Mon ikke de kan findes på amazon.co.uk til samme pris |
|
brfcjon
Funktioner
Tak(0)
|
Og hvad så?
Der er i min optik ret meget forskel på om man får et godt råd af en der sælger produktet, eller en har prøvet produktet og på den baggrund vurderer det relativt til andre produkter på markedet. Det handler om troværdighed. Fx kan poster sige at han sælger disse og han selv synes de er pisse gode - så ved man, hvem der siger hvad og i hvilken sammenhæng. Men når poster- antageligt . selv står for salg, og skriver han har prøvet produktet, så er det ikke klar kommunikation. Og dermed begynder det at ligne fordækt markedsføring. Og når recorderes forum netop er et sted for ligesindede, der beror på personlige holdninger, interesser og en vis portion troværdighed, så er det ret vigtigt at folk der poster melder klart ud om de har en kommerciel interesse. Så jo spørgsmålet var seriøst, men jeg anfægter om svaret var det. Det er "så".
|
|
brfcjon
Funktioner
Tak(0)
|
Du har ret.
Og jeg tror at konklusionen er at de originale er prisen værd=)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |