|
Universal remote |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2012 kl. 21:51 |
||
Nu kunne jeg godt tænke mig, at få fjernet nogle, af mine fjernbetjeninger på bordet. Så jeg ville godt have en universal, men hvad skal jeg gå efter? Jeg skal ikke have en til over 2000kr. Og kan man egentlig købe sådan en et sted, hvor det hele bliver sat op for mig? Jeg er ikke sikker på, at jeg kan lære den de forskellige makroer. Jeg vil jo gerne have, at når jeg tænder min Blu-ray, så starter det hele op på den rette kanal, og lyden kommer ud af det rette sted. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
||
Det er også mest for kone og børn, de er lidt elektronik tumper. Børnene skal nok komme efter det. Men konen, nej.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
||
Jeg smed næsten det dobbelte og fik enelegant løsning som selv min svigermor kan finde ud af. Beo4 og Lintronic boks, men det kræver at du enten selv programmerer den, eller får nogen til at gøre det for dig.
Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Jeg købte en brugt Harmony One billigt. Satte selv så meget op jeg kunne, og det var ikke ret meget. Resten ordnede Logitech Supporten for mig
|
|||
![]() |
|||
||
Det er lidt over, hvad jeg vil give for det. Jeg synes, at der er mange, som taler godt om logitech. Så måske sådan noget, og at jeg kan få en, til at sætte den op. Hvad det så koster? |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Programmeringen af en Logitech er simpel. Du downloader programmet, skriver hvad dine enheder hedder, og så finder programmet makroerne i databasen, og overfører dem til fj.btj. via usb kablet.
Ser sådan ud til Harmony One. Og du trykker på downloads og er igang...
Redigeret af Kampus - 16-December-2012 kl. 00:14 |
|||
![]() |
|||
||
Super. Jeg ser på det i morgen. Jeg kan altid købe den i elgiganten. De har en super returret.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19653 |
||
Sådan havde jeg det også i et par år. Så købte jeg det og fandt ud af at den løsning nok holder tre gange så længe som en Logitech løsning og fandt det billigst i længden.
Den erfaring jeg har med Logitechs fjernbetjeninger er at det er forholdsvis let selv at sætte det op via webtjenesten. Den yderligere erfaring jeg har er at nogen gange svigter systemet, når du skal tænde en 2-3 enheder og skifte inputs - og så er det meget "træls". Jeg har endnu til gode at se min Beo4/Lintronic løsning svigte mig en eneste gang. Den gør præcist som den får bud på. Og så er der lige den feel der er til forskel, når du tager en Beo4 i hånden, frem for at nappe en Logitech op fra bordet. Klaus |
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7191 |
||
Har brugt en harmoni one i ca 2 år.
Og bruger kun den ene til hele setup. ( tv. Bluray. Atv3. Yousee boks. Mediecenter. Forstærker. Lyddæmper. ) Rimelig nem at sætte op. Og det bør du også kunne klare. Faktisk hjælper logitech med det meste. Kun speciale ønsker kræver lidt mere. Også ved udskiftning af udstyr er den super. Da jeg for nylig kom glad med hjem med en oppo bluray, skiftede jeg blot delen ud i softwaren til remonten og 5 minutter senere klarede one også oppo'en. Hifiklubben Køge har den til 699.- Det er en lille søndags tur. ![]() |
|||
![]() |
|||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
||
Harmony er superlet, enkel og billig. Men ønsker du "lidt ekstra" i funktion og feel er den bare lidt for billig. Sorry. Jeg bruger PT også en One men kigger efter noget andet da den overall, for mig, føles for billig.
BS
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |