|
God trådløs router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2012 kl. 17:36 |
Hej Boyser,
Er der nogle af der har et bud på en god trådløs router. Jeg har internet via jobbet, og er ikke tilfreds med den trådløse hastighed. Jeg forestiller mig at sætte den nye router i forlængelse af arbejdsrouteren i håb om at få en bedre trådløs forbindelse. Jeg har udset mig følgende: TL-WDR 3600 eller Asus rt n56 u Jeg er igang med at rippe mine cd'er til flac for at afspille dem via Sonos og jeg har problemer med at mit eksisterende trådløse netforbindelse lakker :( Jeg håber at der er en derude der kan give et godt indspark :) Mvh
Redigeret af Wonderl@nd - 16-December-2012 kl. 17:36 |
|
![]() |
|
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det dit Sonos netværk der lagger eller er det det almindelige netværk?
Kontakt Sonos support hvis der er problemer med dit Sonos netværk. Ved at indsende diagnostik kan de optimere dit netværk så du måske ikke behøver at købe ny router. De kan simpelthen se om der er "støj" på dit netværk og hjælpe dig ved f.eks at skifte kanal på router og Sonos netærk. Ellers så gå efter en router med den nye trådløse standard 082.11 ac, f.eks Netgears R6300, Linksys EA6500 eller Asus RT-AC66U. |
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
|
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
Hej WiggumDK,
Tusinde takker for svar :) Musikken lakker når jeg afspille en flac fil fra min bærbare - Den kommer frem med en fejl om at netværket ikke kan følge med. Jeg vil kigge på de routere du har foreslået :) Endnu engang mange takker for hjælpen Wonder
Redigeret af Wonderl@nd - 16-December-2012 kl. 20:35 |
|
![]() |
|
Andersss ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Jeg ved ikke rigtigt om jeg ville anbefale en ac-router på nuværende tidspunkt. Sonos kan jo ikke bruge ac-standarden alligevel.
Jeg kan anbefale Netgear WNDR3700. Den og dens "storebrødre" (WNDR3800 og 4000) fås tit på tilbud til 600 kroner cirka. De virker i hvert fald til det du søger. Desuden synes jeg også dækningen er god.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |