|
Søger Mac Mini Win7 MCE ejere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2012 kl. 21:40 |
Hej,
Jeg har et meget specifikt problem med pixelering i toppen af skærmen på DR2 og Ramasjang. Mit setup er Mac Mini (mid 2010, alu med diskdrev), win7 32 bit, HD Homerun tuner. Jeg har brug for hjælp af andre som kører Mac mini (mid 2010 model) med Nvidia GeForce 320M graphic kort. Afspil venligst følgende 30 sec. testclip af Deadline optaget på DR2: Hvad ser I? Flot billede eller pixelering i de øverste 5% af skærmen. Jeg har haft åbnet support sag hos SiliconDust og vi blev enige om at de må være Graphic kortet og nu kører jeg en sag med Nvidia, som har svært ved at hjælpe. Jeg er overbevist om at det er grafik kortet i Mac Minien som fucker op, men jeg vil gerne have det yderligere bekræftet af andre med Mac Mini. Det underlige er at hvis jeg afspiller klippet med VLC på Mac minien så ser det fint ud. ![]() Tak! -Morten
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan prøve at slå hardware accelration fra.
VLC afspiller uden hw acc. Evt prøv en anden version af nVidia driverne. Jeg havde pixelering med 2 efterfølgende driver versioner, en 4 mdr gammel driver løste problemet. Nu kan jeg bruge nyeste driver. Mvh gigabyte |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kører med nyeste driver fra Nvidia og har også testet en betadriver som Nvidia support sendte til mig, men den fik skærmen til at gå helt i sort. Så tilbage til seneste officielle release.
Hvordan slår man hw acc. fra? Kan ikke lige finde den indstilling. -Morten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |