recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD tv hd live + Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD tv hd live + Netflix

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vff83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD tv hd live + Netflix
    Sendt: 03-November-2012 kl. 17:05
Hej, 

Jeg har søgt lidt rundt på nettet efter en løsning på mit problem, men har ikke fundet ud af om det kan løses. 

Jeg har en WD tv hd live boks, som jeg godt kunne tænke mig at bruge til Netflix afspilning. Har læst at det engang var muligt, men at det skulle være blevet fjernet via. en opdatering. 

Derfor vil jeg høre, om der er nogen som har kendskab til en måde hvorpå man kan få Netflix installeret/genaktiveret, hvis det da er muligt? 

Jeg går ud fra der er en del som har denne boks, så der må være andre end mig som har overvejet det samme :-)

Mvh.
Thomas
Til top
JVC-bruger Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-August-2008
Sted: Denmark
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JVC-bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 17:46
Hej,

jeg fik at vide i ComputerCity, at NetFlix på en WD TV Live kun virker i USA. Jeg var ligeglad, så jeg købte én alligevel.

...Kaj-Åge

Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af JVC-bruger JVC-bruger skrev:

Hej,

jeg fik at vide i ComputerCity, at NetFlix på en WD TV Live kun virker i USA. Jeg var ligeglad, så jeg købte én alligevel.

...Kaj-Åge

Et utroligt nyttigt svar...Wink

Måske hvis du "snyder" din WD TV Live til at tro den befinder sig i USA, f.eks. ved hjælp af http://www.unblock-us.com/ kan du måske få installeret Netflix.
Men hvis dette trick virker, kan du sandsynligvis "kun" se den amerikanske udgave af Netflix, også ved hjælp af unblock-us.

Men nogle producenter smider jo forskellig firmware/hardware i ellers ens produkter alt efter hvilket marked de bliver solgt til.
Så måske er der en firmware/hardware blokkering i enheden.
Men det er da ret nemt at finde ud af, unblock-us giver 5 gratis prøvedage.

Men her er hvad unblock-us skriver om WD TV Live, og det ser ikke for lovende ud.

Her lidt mere info fra et andet forum.

Redigeret af Jever - 18-December-2012 kl. 18:07
Til top
Skodman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2006
Sted: Lyngby,Denmark
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skodman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2012 kl. 21:35
Jeg har wdtvlive 3 generation. Og den går på den danske netflix. Jeg har købt den hos dustin.dk. Den er lidt tung når den skal ind på netflix. Men det virker såmen okay.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu