|
WD tv hd live + Netflix |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vff83 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2012 kl. 17:05 |
Hej,
Jeg har søgt lidt rundt på nettet efter en løsning på mit problem, men har ikke fundet ud af om det kan løses. Jeg har en WD tv hd live boks, som jeg godt kunne tænke mig at bruge til Netflix afspilning. Har læst at det engang var muligt, men at det skulle være blevet fjernet via. en opdatering. Derfor vil jeg høre, om der er nogen som har kendskab til en måde hvorpå man kan få Netflix installeret/genaktiveret, hvis det da er muligt? Jeg går ud fra der er en del som har denne boks, så der må være andre end mig som har overvejet det samme :-) Mvh. Thomas
|
|
![]() |
|
JVC-bruger ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
jeg fik at vide i ComputerCity, at NetFlix på en WD TV Live kun virker i USA. Jeg var ligeglad, så jeg købte én alligevel. ...Kaj-Åge |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Et utroligt nyttigt svar... ![]() Måske hvis du "snyder" din WD TV Live til at tro den befinder sig i USA, f.eks. ved hjælp af http://www.unblock-us.com/ kan du måske få installeret Netflix. Men hvis dette trick virker, kan du sandsynligvis "kun" se den amerikanske udgave af Netflix, også ved hjælp af unblock-us. Men nogle producenter smider jo forskellig firmware/hardware i ellers ens produkter alt efter hvilket marked de bliver solgt til. Så måske er der en firmware/hardware blokkering i enheden. Men det er da ret nemt at finde ud af, unblock-us giver 5 gratis prøvedage. Men her er hvad unblock-us skriver om WD TV Live, og det ser ikke for lovende ud. Her lidt mere info fra et andet forum.
Redigeret af Jever - 18-December-2012 kl. 18:07 |
|
![]() |
|
Skodman ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2006 Sted: Lyngby,Denmark Status: Offline Point: 219 |
Jeg har wdtvlive 3 generation. Og den går på den danske netflix. Jeg har købt den hos dustin.dk. Den er lidt tung når den skal ind på netflix. Men det virker såmen okay.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |