|
S: Onkyo 705 - Receiver. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-December-2012 kl. 09:29 |
Hejsa jeg har min "gamle" og trofaste Onkyo 705, til salg.
Den er yderst velholdt, er købt da den kom på markedet, så den har nogle år på bagen, men jeg har stadig alt tilbehør og den originale amballage. Den er THX godkendt og klare dekodning af alle HD lydformater osv via HDMI. Her er et billede af den i mit hifi møbel: ![]() Her er link til specs på Onkyos hjemmeside: Så kom frisk, den ryger ikke for under 1000kr, den kan afhentes i 8300 Odder eller sendes efter gældende takster, jeg foretrækker dog afhentning :) Er man klar på en hurtig handel så kan jeg nok godt lokkes til at lade den gå nu her for de 1000kr......
Redigeret af Denner - 20-December-2012 kl. 09:43 |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hænder det at du kommer i nærheden af København?
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
.
Redigeret af mylle - 20-December-2012 kl. 11:24 |
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
Kommer desværre ikke til kbh særligt tit, men den kan sendes via GLS for 150kr :) |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Ok, så byder jeg 1150 incl GLS.
|
|
![]() |
|
Noteret :)
|
|
![]() |
|
@opzouten
Har sendt dig PM
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Bytte med en marantz sr5003?
|
|
![]() |
|
SOLGT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |