|
S: Nintendo DSi |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2012 kl. 16:53 |
Vil godt lige sælge lidt for min datter herinde, da hun er ved at spare penge sammen til noget andet.
Så har hun også en Nintendo DSi til salg i rød >> link til DBA << pris ide ca 750kr Der er self. billeder osv på dba. lidt nemmere at linke dertil :-) Jeg forbeholder mig retten til alt :-) eller kom med et bud
Redigeret af Treated - 30-Marts-2013 kl. 07:12 |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
notebook´en er måske allerede solgt :-) efter 15 min. på den blå avis hehe
|
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Du har vist fået byttet om på priserne... :-)
|
|
![]() |
|
lol ja
så er de rettet hehe Redigeret af Treated - 21-December-2012 kl. 18:03 |
|
![]() |
|
notebooken er solgt på dba, faktisk solgt efter 20 minutter :)
nogen interresse på DSi´en??
|
|
![]() |
|
DSi sat meget ned, slet ingen som vil have hele pakken til sådan en DSi?? eller giv et bud
|
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |