|
SOLGT: Effektforstærker, Behringer A500 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2012 kl. 23:44 |
Behringer A500 Effektforstærker sælges.
![]() ![]() Ingen blæsere. Spiller overraskende godt. Kun brugt i hjemmebio, så stand er perfekt. Alle specs kan findes her: http://www.behringer.com/EN/Products/A500.aspx Befinder sig på Frederiksberg. Pris: 900kr
Redigeret af Jonas_h - 22-December-2012 kl. 00:00 |
|
![]() |
|
geneser1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Kunne godt være interesseret i din forstærker, men hvor gammel er den, og er der stadig garanti? Hvad har den trukket? Mvh Nicolai
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da der ikke var nok bud, ændrede jeg min taktik lidt og har fundet en måde at genbruge den på i mit nye setup. Salget er derfor annuleret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |