|
S:Epson TW-5900 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2012 kl. 20:56 |
Har sådan en tilovers.
Er 1år gammel, er lige kommet hjem fra Epson fra reparation ( der var et lille grøn plet på billedet, som de nu har repareret - ser ud som om linsen er blevet skiftet ud - eller hvad det nu hedder). Pris 5700kr, befinder sig i Frederica ![]() Redigeret af IrmaN - 21-December-2012 kl. 15:22 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:41 |
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
Jeg vil tro et sted mellem 5500 og 6000. Nyprisen er idag omkring de 9000, og med et år på bagen, nok ikke mere.(selv med ny linse)
|
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Er du sikker på at du ikke har fået en 'ny' projector ?
Epson har ombyttet min TW3200 til en helt ny da auto iris'en drillede Deres engelske kunde support sagde at det var normal kotume at de ombyttede. Tjek hvor mange timer du har på lampen nu :-) |
|
![]() |
|
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
Nej den er ikke ny. Men lampen er på 0 hours også :-)
ventede flere uger før de fik parts på lager
|
|
![]() |
|
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Hej Hvor i landet befinder den sig? Kunne du være interesseret i delvis bytte med en Antelope Zodiac Plus dac? |
|
Sony AF8 - BAT - Focus Audio Master
|
|
![]() |
|
Den befinder sig i Fredericia, og nej tak.
|
|
![]() |
|
Prisen er hermed 5700kr. Projektoren befinder sig i Fredericia
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Kunne du have interesse i at bytte med en samsung ps50b855?
|
|
![]() |
|
Nej tak, har allerede en samsung 63" :-)
|
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
Kan timeantal egentlig ikke være ligemeget? mig bekendt kan man jo bare resette timeren? eller tar jeg fejl?
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
|
Det ved jeg ikke. De gange jeg har resettet projektoren til fabrik indstillinger, har det ikke været muligt. Men om Epson selv kan gøre det, ved jeg ikke
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |