|
Denon spotify interface? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sejensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 10:41 |
Hej alle på recordere
Jeg er svært glad for mit Squeezebox + spotify setup og iPeng iPhone app. Men det er desværre kun mig der synes det er nemt at bruge derhjemme, og nogle gange driller det tredje parts plugin jeg bruger til spotify og netværk = genstart.... Derfor overvejer jeg at opgradere min receiver til en Denon AVR-2313 som skulle have mulighed for indbygget Spotify. Så slipper jeg for streaming og flere bokse i spild og får wake-on-lan. Jeg var i hifi-klubben i går for at få demonstreret recieveren + spotify delen. Men de kunne desværre kun vise mig det forældede tv interface, da de ikke kunne få denon iPhone appen til at du på netværket med den reciever. Jeg har ledt med lys og lygte på nettet for at se hvad man kan fra denon app'en. Men jeg kan simpelthen ikke finde noget med spotify. Er der en venlig sjæl herinde der kunne tage et screenshot eller to og måske knytte et par ord om deres oplevelse af betjening af spotify på denon via app og hvad man kan? Jeg er klar over det er et skridt tilbage i forhold til squeezecenter. Men så kan jeg jo lytte til min flac samling osv på den måde i stedet og familien bruge det andet. På forhånd mange tak Steffen |
|
![]() |
|
sejensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen der har prøvet spotify på Denon via app?
Tak Steffen
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Jo jeg har det på min.
Det fungere ganske fint og stabilt men bruger oplevelsen er dårlig med spotify da det ikke er bygget ordenligt ind i Denon appen endnu. Laver man en liste med musik via pc programmet og afspiller virker det fint men glem selv at søge og redigere via Denon appen. |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Prøv evt. en anden Hi-Fi Klub. I Esbjerg hvor jeg har arbejdet har de mulighed for at lave en demo. Var der forleden og der havde de også problemer med Airplay. Det var så en B&W A5 som ikke ville logge på. Det er et generalt problem når man har mange Airplay enheder på samme netværk. Så glem alt om multirum Airplay med andet end Apples egne produkter.
|
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |