|
Problem med antenneledning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2012 kl. 16:26 |
Hej Alle,
Jeg har på det sidste oplevet store udfald på mit yousee kabeltv. og det har så resulteret i at en tekniker fra yousee, har været på besøg. Her skiftede han stikket i væggen og samsungboksen. Samt sagde at signalet var for stærkt ind i huset så, tuneren i boksen var brændt af. Kører nu et antennekabel fra yousee fra væg til boks, og det virker. Problemet er bare at jeg før havde en splitter på med kabel ind til soveværelset, og jeg kan ikke få signal hvis jeg sætter mit gamle kabel og splitter på. Kan det være at splitteren også er røget??? Mit kabel er fra av-connection: http://www.av-connection.dk/?PGr=1549&ML=112 splitter :http://www.av-connection.dk/?PGr=2604&ML=494
|
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal nok have forstærket signalet før du deler det. Det forhindrer at signalstyrken bliver for lav. Det er dog vigtigt at du vælger en antenneforstærker med returvej, så du stadig kan bruge start-forfra på boksen. Når su har sat forstærkelsen på ((hvis du køber en med mere end to udgange skal der slutmodstande i de ubenyttede udgange), så skruer du helt ned for forstærkningen og tænder TVet i soveværelset. Sæt kanalen på TV3+ og skru op for forstærkningen indtil der er stabilt billede på TVet.
Redigeret af Torben Rasmussen - 22-December-2012 kl. 17:29 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |