|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() Sendt: 15-August-2006 kl. 23:44 |
Hejsa
Nu har jeg forsøgt en hel del både med smartguide og webguide, men satser nu på o2grabber, quickguide og bladerunner. Har sat samtlige filer op som de skal, dvs. channelinfo.xml og alle config filer til o2Grabber, quickguide og bladerunner. Jeg kører bladerunner. Den står og kører o2grapper og lukker så ned igen. Ingen fejl Jeg går ind i MCE og skal konfigurere EPG med postnummer 0000 ifølge guides fundet til Bladerunner. Men den kommer med Fejl kode 23????? Har fundet ud af at der ikke er en listing2.xml i GuideData efter at have kørt bladerunnerPro, og hvis jeg manuelt kører o2grapper,så forsvinder den igen efter at have kørt BladerunnerPro. Hvad kan der være galt?? Jeg har nu i 2 dage forsøgt at få EPG til at virke med Bladerunner, så jeg håber der er nogen der kan hjælpe.. |
|
Søren
|
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
webguide3 er fuld integrerbar med EPG´en i MCE så hvorfor alt det over åen efter vand? V.H. Psudo |
|
![]() |
|
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
OK. Hvad skal jeg så bruge til at hente epg?
Smartguide, quickguide eller o2grabber? |
|
Søren
|
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Frit fra hukommelsen skal du enable EPG fra MCE interfacet, og derefter installere webguide3. Derefter er det lige meget om du benytter EPG´en fra MCE eller fra webinterfacet. Da det er et stykke tid siden jeg satte min op, er detaljegraden lille, men det var ikke nogen fiflen med filer eller .xml som det var tilfældet med webguide2. Så altså lige ud af landevejen! V.H. psudo
|
|
![]() |
|
sslnet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
OK, men du må jo hente data et eller andet sted fra. TV2 eller DR, og så bruger du vel også et grabber program til det?
Eller bruger du den indbyggede i MCE? Har læst at den bedste opsætning er webguide2 til at sætte op hvilke kanaler der skal hentes fra, smartguide til at hente fra dr.dk programguide og webguide3 til at styre epg fra web. Redigeret af sslnet - 16-August-2006 kl. 12:56 |
|
![]() |
|
![]() |
EPG´en henter data fra den udbyder som MS har valgt, 14 dage frem. Tidspunktet kan ændres til valgfrit tidspunkt, da den ellers gør det måske midt nat. Webguide3 tilgår den data som EPG indeholder og opdatere den. Så hvis du tilgår EPG fra MCE er de ændringer til de optagelser du har lavet i webbrowseren, med.
Webguide3 gør alle andre grabbere overflødige, men du skal dog aktivere EPG i MCE´en som jeg nævnte før. Change guide download time http://www.avsoft.nl/Tools/guidedltime/ |
|
![]() |
|
Serup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Det er som det skal være. Bladerunner pro konverterer filen til en anden fil mce kan læse som en EPG, og så sletter den din listing2.xml fil, så den ikke skal overskrives når grabberen kører næste gang. Jeg bruger selv tvxb og bladerunner pro, og jeg kunne heller ikke lige lure hvordan det virkede til at starte med, men det viste sig at bladerunner pro laver din listing2.xml om til en guide.bin fil, som ligger i c:\windows\ehomebladerunnerpro\guidedata\ og det er den fil mce bruger til at lave epg-data med -Jacob- |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu sat det op til at bruge quickguide og bladerunnerPro, men når jeg prøver at få data fra EPG, så giver den mig fejl kode 23.
I eventloggen siger den: MEdia Center Guide (Id 20) Hændelsesoplysninger: Unable to retrieve cached program query term Filvalideringsfejl - uoverensstemmelse med programguidepakken. Tjenesten Programoversigter er ikke tilgængelig i øjeblikket. Prøv igen senere. Proces: DefaultDomain Objektnavn: Microsoft.Ehome.Epg.Loader.Xml.ScheduleEntryLoader Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. Nogen ideer? |
|
Søren
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |