|
S: Focal Cub2 Subwoofer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-December-2012 kl. 21:45 |
Jeg sælger nu min Focal Cub 2 subwoofer som er en del af Focal sib2 pack 5.1.
Den er omkring 3.5 år gammel men spiller som den skal og fejler ingen ting. Det er en super begynder sub til prisen, som jeg har været utrolig glad for. Sælges da jeg har opgraderet subben til en Velodyne ultra. Kosmetisk er den ikke helt i tip top pga. den overflade som den nu har, så er den meget modtageligt over for ridser, men den er 100% funktionsdygtig. Befinder sig i Brøndby. Pris: 1000 kr. Drivers : Active bass-reflex subwoofer. Finish : Jet Black Frequency response (+or-3dB) : 40Hz - 150Hz Low frequency point : 32Hz Recommended amplifier power : 150W BASH® amplifier Type : 8" (21cm) Polyflex woofer. Subwoofer features : Variable crossover, 50Hz to 150Hz, phase inverter 0°/180°,Autopower, high/low level input, LFE input. Dimensions (HxWxD) : 13-1/6 x 11-13/16 x 11-13/16" (333x300x300mm) Net weight :22.2Ibs (11kg) ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |