|
Denon AVR-1912 og digitale høretelefoner? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2012 kl. 01:58 |
Hej..
Først og fremmest glædelig jul til jer alle ![]() Jeg har lige fået et par trådløse høretelefoner i julegave.. Så nu skal de kobles til min forstærker (denon 1912) men kan ikke finde et sted at koble dem til. Høretelefoner har optisk in/out men kobler jeg gennem det er det kun fra tv der er lyd, da forstærker kun sender optisk til tv udgangen på forstærkeren. Der er også Jack indgang til høretelefonerne. Men jeg vil have sådan at alle hdmi/tv sender lyd til høretelefonerne, der er jo desværre ikke en audio out i forstærkeren. Hvad gør jeg? Vil gerne have digital lyd i dem? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du ikke prøvet den analoge høretelefon udgang på din Denon ?
Den burde sende det hele ud. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19879 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sætter kablet i hovedtelefonudgangen på fronten, når du vil bruge dem. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |