|
Opgraderet iMac - 5.000 kr (solgt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2012 kl. 19:00 |
Jeg sælger min iMac 21,5” da jeg skal flytte. iMac’en har en mindre flig i udkanten af skærmen, hvilket ikke har nogen betydning for skærmens billede eller lign. Den lille flig er i den sorte ramme, så det har altså ingen betydning for billedet og ses kun hvis man kigger godt efter. Den gamle harddisk er blevet udskiftet til en SSD som giver længere levetid og med sine 256 Gb, giver iMac’en en opstart på omkring 10-12 sekunder, samt god plads. Derudover er der 8 Gb ram i iMac’en, hvilket også giver den lidt mere boost og power. Der medfølger strømforsyning + et trådløst mac tastatur (se billeder). Der medfølger altså ikke andet end dette. Specifikationer: Prisen er fast. Befinder sig i Valby, København. Byttes gerne med noget af det følgende (+/- penge den ene eller den anden vej): Sælges som beset, sendes ikke! Pris: 5.000 kr. Redigeret af fjongejohn - 29-December-2012 kl. 20:12 |
|
![]() |
|
fjongejohn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2011 Sted: Nørrebro Status: Offline Point: 263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Solgt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |