|
Tilgå Synology DS210J fra eksternt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-December-2012 kl. 13:06 |
Hejsa
Jeg er interesseret i at få lavet så jeg kan tilgå min NAS-server fra en ekstern IP-adresse. Jeg har Waoo internet via Energimidt, men uden fast IP-adresse. Efter Fiberboksen er der sat en Netgear router på til brug for distribution af Wifi i huset. Hvordan kan det laves så jeg kan tilgå NAS'en eksternt? Skal jeg logge ind på Waoo's fiberboks for at konfigurere denne, og i så fald hvordan gør jeg det? Håber nogle kan hjælpe :) Mvh Michael
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal forwarde de relevante porte i din netgear til din NAS IP og derefter sætte op til dyndns.
Men husk nu sikkerheden! BS
|
|
![]() |
|
sonderskov ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du har en Tilgin HG1311 Router så er der et link her på recoredere.dk der kan hjælpe dig. Tryk her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=91052&title=port-forward-p-tilgin-hg1311
Faktisk kan du starte på side 3 i ovenstående tråd, men læs alligevel også side 1 + 2. Det kan godt se ud som om det er meget besværligt, men følger du vejledningen slavisk og IKKE hopper over nogle punkter så er det er faktisk let. Der er også en masse Template med Tilgin HG1311 hvor portnumre er forudfyldt, men igen følg vejledningen i ovenstående link! Særlig vigtigt er at man skal gemme 2 steder for at det virker!
Redigeret af sonderskov - 26-December-2012 kl. 00:13 |
|
sonderskov
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |