recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips 32PFL3107H
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips 32PFL3107H

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xrozhija Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-December-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xrozhija Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Philips 32PFL3107H
    Sendt: 26-December-2012 kl. 15:42

(Emnets ejer)

Philips 32PFL3107H

i går kl. 22:23

Jeg er på udkig efter en ny fladskærm, da den jeg har nu er begyndt at drille igen (billedet forsvinder en gang imellem, mens lyden fortsat er der)

Jeg har kigget lidt igennem tilbudsaviserne, og har ikke rigtig fundet noget jeg tænkte "det var billigt"

Men kom så ind forbi bilka's hjemmeside, og så at de har 20% på philips tv og tilbehør, og så at de havde et smart tv til 2000kr
http://www.bilka.dk/elektronik/philips_tv_lyd/philips-32-led-tv-32pfl3107h--01101100150%28purchase_other_ds%29

Er det værd at bruge penge på, eller er det et dårligt tv?
Har aldrig selv haft philips fjernsyn, har næsten altid haft Samsung (pånær mit nuværende noname fra ComputerCity)

Eller er der andre, bedre fjernsyn i størrelsen 30-40" som kan monteres med VESA 200x200 beslag (da jeg ikke gider ud og skulle købe et nyt drejebeslag også)

Max pris helst under 2500kr.

Og er der et sted man kan se hvilke wifi chipsets man kan bruge på fjernsynet? Da jeg godt ville vide om jeg kan bruge nogle af dem jeg har liggende hjemme.

Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Point: 697
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 15:54
tag i Elgiganten, der har de 32" Samsung til Kr.2.444 - meget bedre end Philips'..
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 17:00
Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

meget bedre end Philips'..

Hvad er bedre ved det?
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

meget bedre end Philips'..

Hvad er bedre ved det?

- "hurtigere" ( ikke så meget slør ved f.eks. tennis & fodbold)
- bedre sort
- bedre fjernbetjening
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 17:30
Jeg ville vælge Philips 32PFL5007T til 2639,-. Det har indbygget Wifi og bedre billede end det nævnte Samsung og væsentligt pænere design.
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af hjernemadsen hjernemadsen skrev:

Jeg ville vælge Philips 32PFL5007T til 2639,-. Det har indbygget Wifi og bedre billede end det nævnte Samsung og væsentligt pænere design.

- Ja, Philips 5-serien skulle være meget bedre billedmæssigt end 3-serien. Iøvrigt en super pris - hvor finder de dette Philips til denne pris ?

MVH
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 17:59

- Ja, Philips 5-serien skulle være meget bedre billedmæssigt end 3-serien. Iøvrigt en super pris - hvor finder de dette Philips til denne pris ?

MVH

Det er også på Bilka.dk
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 18:15
hmmmmm........TV'et er faktisk i den nye Bilkaavis...prissat til Kr. 3.299. Det er også at finde på Bilka.dk - men der kan man bare ikke købe det, da "varen ikke er på lager"/usikker lev. tid, så tænker at prisen på Kr. 2.639 er temmelig usikker...?...

MVH
Jesper
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xrozhija Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 18:51
Nu gør det ikke mig noget hvis det ikke kan følge med til tennis/fodbold, for ser ikke den slags,  ser primært serie på tv, samt stream fra nettet pt via pc.

mht billede, kan det vel kun være bedre på det philips end på mit nuværende, der er et Limited Label Beluga (som ikke engang ComputerCity som solgte det, vidste hvem der egentligt lavede det)

Vil helst have et så billigt fjernsyn, som stadig kan lidt features, da jeg generelt ikke ser meget fjernsyn, og syntes det er spild at bruge alt for mange penge på noget der bare hænger på væggen og måske er tændt 1-2 timer om ugen.
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af xrozhija xrozhija skrev:

Nu gør det ikke mig noget hvis det ikke kan følge med til tennis/fodbold, for ser ikke den slags,  ser primært serie på tv, samt stream fra nettet pt via pc.

mht billede, kan det vel kun være bedre på det philips end på mit nuværende, der er et Limited Label Beluga (som ikke engang ComputerCity som solgte det, vidste hvem der egentligt lavede det)

Vil helst have et så billigt fjernsyn, som stadig kan lidt features, da jeg generelt ikke ser meget fjernsyn, og syntes det er spild at bruge alt for mange penge på noget der bare hænger på væggen og måske er tændt 1-2 timer om ugen.

- med denne info in mente, så synes jeg afgjort også at du skal købe det billige Philips.
'Er sikker på at du vil opleve en klar forbedring ( & til små penge)

MVH
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xrozhija Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 21:02
Kan til ekstra info fortælle, at vi har Samsungs "discount" 43" plasma i stuen, købt i Bilka også, som jeg syntes har et helt fint billede, er bare lige stort nok at skulle have sådan en fætter ude på værelset.
Men vil lige smutte forbi en Bilka i ugens løb, og se hvordan billedet ser ud på det, inden jeg bestemmer mig endegyldigt for om jeg køber det eller ej.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xrozhija Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 09:12
Typisk Bilka,  så er det kun 1dags udsalg, og KUN på deres hjemmeside.

Hvordan kan man tillade sig at kalde det et juleudsalg, og så kun have det i 1 dag, uden at skrive at det kun galdte d. 26/12

Så nu må det blive til et "alm" 32" LCD skærm til 1500kr fra enten Elgiganten eller Expert.

Redigeret af xrozhija - 27-December-2012 kl. 09:13
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu