|
Philips 32PFL3107H |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
xrozhija ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2012 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2012 kl. 15:42 |
|
Philips 32PFL3107Hi går kl. 22:23
Jeg er på udkig efter en ny fladskærm, da
den jeg har nu er begyndt at drille igen (billedet forsvinder en gang
imellem, mens lyden fortsat er der)
|
||
![]() |
||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
tag i Elgiganten, der har de 32" Samsung til Kr.2.444 - meget bedre end Philips'..
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
Hvad er bedre ved det?
|
||
![]() |
||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
|
- "hurtigere" ( ikke så meget slør ved f.eks. tennis & fodbold) - bedre sort - bedre fjernbetjening
|
||
![]() |
||
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
|
Jeg ville vælge Philips 32PFL5007T til 2639,-. Det har indbygget Wifi og bedre billede end det nævnte Samsung og væsentligt pænere design.
|
||
![]() |
||
|
- Ja, Philips 5-serien skulle være meget bedre billedmæssigt end 3-serien. Iøvrigt en super pris - hvor finder de dette Philips til denne pris ? MVH
|
||
![]() |
||
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
|
Det er også på Bilka.dk
|
||
![]() |
||
|
hmmmmm........TV'et er faktisk i den nye Bilkaavis...prissat til Kr. 3.299. Det er også at finde på Bilka.dk - men der kan man bare ikke købe det, da "varen ikke er på lager"/usikker lev. tid, så tænker at prisen på Kr. 2.639 er temmelig usikker...?...
MVH Jesper
|
||
![]() |
||
xrozhija ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-December-2012 Status: Offline Point: 4 |
|
Nu gør det ikke mig noget hvis det ikke kan følge med til tennis/fodbold, for ser ikke den slags, ser primært serie på tv, samt stream fra nettet pt via pc.
mht billede, kan det vel kun være bedre på det philips end på mit nuværende, der er et Limited Label Beluga (som ikke engang ComputerCity som solgte det, vidste hvem der egentligt lavede det) Vil helst have et så billigt fjernsyn, som stadig kan lidt features, da jeg generelt ikke ser meget fjernsyn, og syntes det er spild at bruge alt for mange penge på noget der bare hænger på væggen og måske er tændt 1-2 timer om ugen. |
||
![]() |
||
|
- med denne info in mente, så synes jeg afgjort også at du skal købe det billige Philips. 'Er sikker på at du vil opleve en klar forbedring ( & til små penge) MVH
|
||
![]() |
||
|
Kan til ekstra info fortælle, at vi har Samsungs "discount" 43" plasma i stuen, købt i Bilka også, som jeg syntes har et helt fint billede, er bare lige stort nok at skulle have sådan en fætter ude på værelset.
Men vil lige smutte forbi en Bilka i ugens løb, og se hvordan billedet ser ud på det, inden jeg bestemmer mig endegyldigt for om jeg køber det eller ej. |
||
![]() |
||
|
Typisk Bilka, så er det kun 1dags udsalg, og KUN på deres hjemmeside.
Hvordan kan man tillade sig at kalde det et juleudsalg, og så kun have det i 1 dag, uden at skrive at det kun galdte d. 26/12 Så nu må det blive til et "alm" 32" LCD skærm til 1500kr fra enten Elgiganten eller Expert. Redigeret af xrozhija - 27-December-2012 kl. 09:13 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |