recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony Touch, enheder?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony Touch, enheder?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony Touch, enheder?
    Sendt: 26-December-2012 kl. 13:50
Hej.
 
Jeg har kigget lidt på Logitech Harmony Touch. Den ser meget interessant ud. Men det ville jo være interessant at se hvilke enheder den kan betjene. Hvor kan jeg se det henne? Hvis ikke den kan betjene de enheder jeg har så er den jo ikke så interessant. Det ville være cool også, hvis den kan betjene B&O anlæg, B&O pladespiller og min MiniDisc - udover selvfølgelig fjernsynet, DVD-afspiller, receiver og evt. også Panasonic DMR-BCT820.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 17:43
Det tror jeg ikke du kan se nogen steder. Men Logitech's database indeholder flere 100 tusinde apparater. Og dem der ikke er med, kan man lægge på via dens bluetooth øje.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 17:50
Hmmmm - det ville ellers være rart at kunne tjekke det på forhånd, så man er sikker på at det virker.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 18:17
Her
http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Main.asp?WebProcessAction=Start&ReturnUrl=%2FEasyZapper%2F%2E%2FNew%2FProcSpice%2Flanding%2Easp&ClassId=PrSpice%2EProcSpice&RelativePath=ProcSpice%2F
Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 19:34
Klikbart link. Der er et eller andet galt med den side. Jeg kan ikke se hvordan det skulle virke. Det ville være smart hvis man kunne søge først på mærke. F.eks. JVC. Så indsnævres resultaterne til JVC "ting". Og så kan man så søge på specifik model f.eks. DR-MH300, eller vælge f.eks. DVD-optagere og så finde den dér på en liste.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 19:39
Du starter med at vælge DVD optager, så vælger du JVC og efterfølgende indtaster du modelnummeret.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 19:45
Flatpanels har lavet en glimrende test : http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1355685575

Og mener at testeren Torben Rasmussen selv er B&O bruger . . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Du starter med at vælge DVD optager, så vælger du JVC og efterfølgende indtaster du modelnummeret.

Klaus
Har du selv prøvet? Det er ikke skrivbart Confused
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Du starter med at vælge DVD optager, så vælger du JVC og efterfølgende indtaster du modelnummeret.

Klaus
Har du selv prøvet? Det er ikke skrivbart Confused
 
Ja, det er det jeg mener, man kan ikke skrive noget eller vælge noget på den hjemmeside.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 20:14
Det virker ellers fint her på min iPad.
Man skal starte fra venstre. Der kan ikke skrives før de to rulleskakter er udfyldt.
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 20:19
Prøv her i stedet:

Det er måske fordi jeg fandt siden på iPad Smile


Redigeret af Brixen - 26-December-2012 kl. 20:20
Venlig hilsen
KB
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2012 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Har du selv prøvet? Det er ikke skrivbart Confused


Det virker fint her.....



Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu