|
Amoi TV Defekt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dyberg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2012 kl. 18:31 |
Godaften alle sammen.
Jeg har fået 2 fladskærms TV hjem som jeg skal til at "lege med" (reparere) Det ene er et LG 32" som er mit eget, faktisk min første fladskærm. Har dog for lang tid siden givet det videre til mine forældre, men nu er der gået 4 kondensatorer på det, dette er intet problem at lave heldigvis da ;-) Det andet har jeg dog ingen idé om hvad jeg skal gøre ved. Det er et Amoi TV (hvilket jeg heller ikke har hørt om før) Info: Det har været til rep en gang før, hvor det var en sikring i det der var gået, denne blev skiftet, og det var det. Det virkede så i et års tid igen. Men nu vil det slet ikke tænde, sætter strøm til, og der kommer ikke engang lys i stand by knappen. Har ikke skilt det ad endnu, da ejeren har sat ukorrekte skruer i foden, hvor kærven er gået i stykker, så skal bore dem ud imorgen, når jeg får fat i nogle metal bor ;-) Men ville høre i mellem tiden, om der er nogle der kender til TV'et, eller evt. kender til mærket bare generelt? Mvh. Sebastian Dyberg |
|
Det tager mange år for en studerende, at få samlet et ordentligt setup ;)
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har aldrig hørt om "Amoi" før. Forudsat at sikringen virker
![]() |
|
![]() |
|
Dyberg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Michael ->
Var noget af det første jeg lyttede efter, og der er intet at høre, så må jeg håbe det bare en den lyt´ der skal skiftes, ville da være dejligt nemt ;-) Bortset fra at de skide skruer stadig ikke vil ud ;-) Tak for hjælpen :-) |
|
Det tager mange år for en studerende, at få samlet et ordentligt setup ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |