|
Canal Digital - grotesk pris |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | ||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-December-2012 kl. 00:31 |
|
Har lige fået min nye opgørelse fra Canal Digital. Den er nu igen steget. Nu er jeg på 718 kr!!!. Og det er ikke per år, men per måned!!!
Det er totalt uforståeligt at der kommer flere og flere konkurrenter til dem, men de sætter bare prisen op Ved godt at deres indhold er det bedste på markedet, men det er ved at være grotesk med den pris. Nu tror jeg altså at jeg opsiger det, og det på trods af et jeg er meget glad for det de kan |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvilken pakke og er modtagere per leje ?
Jeg betaler kun for family pakke og har 5 kort i multirum |
||
SVP03
|
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
718 kr. dækker over mere end "stor pakke", måske afdrag på en boks også.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Family m/cmore Total 607.12
Momsfrie tv kanaler 11.88 Multirom cmore total 99 Dvs. at jeg ikke betaler for leje af nogen modtagere (har betalt dem kontant), men jeg betaler for HD modtagelse i min Multiroom modtager (99) Men jeg synes det efterhånden er ekstremt dyrt, og jeg overvejer om det ikke snart er fornuftigt at finde andre veje |
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Drop Cmore
|
||
SVP03
|
||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja meget godt, men det er jo de kanaler jeg gerne vil se. Jeg er pisseligeglad med Animal/Nat Geo/TLC/Disney/Discovery/BBC/9/DK4 og alle de andre Family og local kanaler |
||
||
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad så med at skifte til Local-pakken? Så er der da sparet lidt.
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej MCenterFreak.
Jeg har aldrig selv set Cmore og ved ikke hvilke af deres kanaler du ser.
Men kunne YouBio til 99/måned incl. 6 cmore kanaler være en mulighed?
Det er vist under opstart, men jeg læser at de skulle have disse 6 film-kanaler fra C More:
C First, C Hits, C Action, C Emotion, C Kids og C Series.
Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 28-December-2012 kl. 08:33 |
||
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Drop C-more køb f.eks Youbio til 99,- hvor du får hele deres arkiv og live kanaler.
Så vidt jeg husker har du jo en computer ved hvert eneste tv i dit hjem.
|
||
MCenterFreak
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja men det underlige er, at når man går ind på deres hjemmeside, så er C more kanalerne slet ikke nævnt. Men jeg tror jeg prøver deres prøve abonnement |
||
||
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvorfor betaler du for multiroom?
|
||
Mvh
Svsommer |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det koster ekstra, hvis der skal filmkanaler med i multiroom løsningen.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |