|
Ps3 nu eller maj |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 361 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2012 kl. 09:07 |
Jeg har en søn der skal konfirmeres til maj. Og har overvejet om han skal have en Ps3, jeg så her før jul at Elgiganten havde en pakkerpris på 1Ps3 500Gb med ekstra kontroller, lader til den ekstra controllere samt Hdmi kabel, for ca. 2100,- som weekendtilbud. Dette tilbud kommer jo sikkert igen her i januarudsalget, men mit spørgsmål lyder på, tror i det kan svare sig at købe det nu, hvis der kommer et tilsvarende tilbud. Eller skal jeg vente til maj, jeg har ingen fornemmelse af hvor meget sådan nogle spillekonsoller falder i pris, og hvor tit der kommer en ny version.
Men har en ide om at netop sådan noget grej ikke falder ret meget op til konfirmationstiden, og det er jo bare en ide, jeg har ikke noget at holde det op på. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uden at jeg vil klynges op, så tror jeg på, at der nok skal komme lige så gode eller bedre pakker inden maj, kan være med spil og lignende istedet for præcis denne pakke.
|
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 361 |
Super, jeg har aldrig selv fulgt det marked, og selvfølgelig skal der også spil til, så det er ikke så vigtigt hvad pakken indeholder af ekstraudstyr, jeg skulle bare hører om det var et marked der var i bevægelse, rent prismæssigt.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Det er svært at sige hvilken retning, men der er tit pakker i forbindelse med ps3 .og væsentligt billigere pakker end da jeg gav 4k for en pakke m. et spil, em controller og en ps ;)
Prisen på den nævnte pakke er ikke dårlig, men som sagt tror jeg der kommer lignende tilbud. |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Syntes Elgigantens tilbud, der er pt-, med en PS3 med flashhukommelse ser meget god ud, 1333,- kr.
Så er det bare om man kan "nøjes" med de 12 GB diskplads, det afhænger jo af hvad man vil bruge sin PS3' er til.
|
|
![]() |
|
Jever , jeg har ikke meget forstand på de spillekonsoller, gider du kort forklare hvorfor man skulle vælge en med 500 Gb hd, frem for en med 12 Gb flashkort, jeg forestiller mig ikke at han skal have film, billeder olign på den, der var en der fortalte mig at den med hd kunne man ligge spil ind på, så risikeredes man ikke at man stod med et værdiløs skive hvis den fik en ridse
|
|
![]() |
|
Jeg har selv brugt 60 af mine 80 gb, fordieg har købt spil på ps store.
|
|
![]() |
|
Jamen er det bedre at spille spil der ligger på hd
|
|
![]() |
|
Og det er vel ikke tilfældigvis sådan at man kan tilslutte en ekstern hd, på flash modellen for eksterne hd har jeg ligesom nok af
|
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 664 |
Der er også mulighed for at hente demo'er af spil fra PS Store. De fylder tit og ofte over 1 GB.
Redigeret af OleA - 28-December-2012 kl. 06:30 |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
LeChuck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-April-2011 Status: Offline Point: 174 |
Så vidt jeg ved er det ikke muligt at bruge en USB harddisk til andet end musik, video, billeder, save games og system opdateringer.
Som andre er inde på vil 12GB hurtigt få ben at gå på, f.eks. kræver Skyrim 5.5gb og Far Cry 3 6.2gb for overhovedet at kunne køre. Det er muligt selv at installere en 2.5" harddisk, men det virker til at den "bakke" der skal bruges ikke følger med på 12GB varianten. På Amazon UK koster den £11,37 i løsvægt. Udover det har der været noget snak om at udskiftning af harddisk på den nye super slim, måske medfører tab af garanti. Så alt i alt virker det til at de 555.- ekstra for en 500gb model er givet godt ud, også selvom du har en harddisk i overskud. Angående prisen har jeg ærlig talt ikke lige styr på hvordan den udvikler sig over året. Men hvis du skal bruge en ekstra controller lyder 2100.- ret billigt for den pakke du nævner. En original controller koster omkring 450.- alene. Som andre nævner skulle det dog være underligt at der ikke kommer lignende tilbud op til konfirmations tiden. |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Min 250 gb er kritisk lav.... Efter jeg købte plus et år til under 300 kr.... Jeg får jo 2 fulde retail download titler + en del arcade pr mdn.. Og de spil fylder
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |