|
Focal Spirit One |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-December-2012 kl. 18:25 |
Hej, Havde ikke regnet med at skulle skilles fra mine Focal Spirit One så hurtigt, men jeg har købt mig nogle Shure in-ears, der passer mig bedre på farten. Så nu skal lidt af hullet på kontoen lukkes :-) De er købt hos Tapeconnection den 13-11-2012 og har spillet mindre end 20 timer... Her er lidt fede fotos: http://www.6moons.com/audioreviews/focal/1.html Der medfølger orginal embalage (hard case) og kvittering. Nypris er 1499 kr. Min pris er 1200 inkl porto eller 1150 afhentet i Randers / Århus. Obs. De er også sat til salg andre steder. |
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op op :-)
|
|
![]() |
|
Ingen interesseret ?
Evt. kom med et bud :-)
|
|
![]() |
|
Op op :-)
|
|
![]() |
|
op op :-)
|
|
![]() |
|
SOLGT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |