|
S: Apple Airport Extreme |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2012 kl. 08:07 |
Jeg sælger min Airport Extreme.
Den fejler ikke noget og har god rækkevidde. Dual Band, Trådløs udskrivning og mulighed for tilslutning af ekstern harddisk. Modelnr. MC340Z/A - købt nov. 2010. Original emballage og kvittering fra Apple Store medfølger Befinder sig i Herlev til afhentning. Kan sendes til Post Danmarks pakkepost-priser. Pris 650 kr. |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man sidde den op til at kun køre som AP ?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Undskyld min manglende tekniske viden, men jeg ved simpelthen ikke hvad du mener.
![]() |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Jeg kikker lige på det :) hvad jeg lige har fundet ud af indtil vidre kan den hvis godt, jeg skal nemlig Bruge 2 af dem, hvor af den ene skal skal køre som rent AP, og så vil jeg være sikker på den kan arbejde med en 90/90mbit
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |