|
K: DD-wrt trådløs router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2012 kl. 23:38 |
Jeg leder efter en brugt router som er flashet med dd-wrt firmware. Den skal selvfølgelig virke 100% og gerne være N-standard.
Skriv hvad i har. Jeg bor i Århus hvis i kun ønsker face to face. |
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
jsc99dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har en Asus WL-500GP(mener det er V1), som jeg aldrig har fået brugt, så den ligger i org. emballage og er som ny. Den har godt nok org. firmware på nu, men jeg kan da godt smide dd-wrt firmware på den, hvis du ønsker det. Pris 200 kr + evt porto. Jeg arbejder i Skanderborg, så du må gerne komme forbi der og afhente den, hvis du har mulighed for det? Mvh Jesper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |