|
XBMC Remote |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2012 kl. 01:56 |
Nu har jeg fået nok at at lede og håber derved at I kan hjælpe....
Jeg har forsøgt at finde denne app på min Windows 8 tablet: Har også fundet flere (fra udlandet), som har gode erfaringer med denne app. Men hvor i hel.... får de den fra?? Nu håber jeg bare at der er nogle der er klogere end mig og det er nok ikke så svært...:-)
|
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du går ind i Windows Store på din tablet. Åbner charms menuen og vælger indstillinger og indstillinger igen og slår begge muligheder fra og søger efter XBMC Remote + så kommer den frem ![]() |
|
![]() |
|
Kolvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2004 Status: Offline Point: 296 |
Tak for svar.... Men jeg sidder nu stadig og roder rundt...:-)
Vi er enige om at Charm menuen er touch skrivebordet, ikke?..... Der vælger jeg indstillinger, men hvor kommer jeg til at kunne vælge indstillinger igen?
|
|
![]() |
|
Den er sevet ind....... Mange tak for hjælpen...:-)
|
|
![]() |
|
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
No problem ![]() |
|
![]() |
|
Det går ikke godt alligevel. Jeg har bedt om at installer og så sker der ikke mere. Efter lang tid valgte jeg at gå ud af app store og jeg blev glad for at se at der var kommet en gul boks der stod XBMC på. Så den trykker jeg straks på og så kan jeg se at den nu igen åbner app store og jeg ryder ind, hvor der står installerer app og nedenunder er der et XBMC ikon, hvor der nedenunder står afventer?????
|
|
![]() |
|
Har før oplevet den ikke gad at installere en metro app. Hos mig hjalp det med en genstart. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |