|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mimse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() Sendt: 16-August-2006 kl. 15:27 |
Se her er de kommende modeller! http://www.samsung.com/ch/presscenter/ifa06/ifa06_prev.htm Redigeret af mimse - 16-August-2006 kl. 15:39 |
|
![]() |
|
GuffeDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
Savle savle
Sejt.. Tror jeg skynder mig at købe M71 inden jeg ombestemmer mig igen ![]() Redigeret af GuffeDK - 16-August-2006 kl. 15:36 |
|
![]() |
|
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
Ved du hvornår de evt. rammer Danmark?
|
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
De siger September - Men lad os nu se (Hvis det går som M71)
|
|
![]() |
|
GuffeDK ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() |
Det var da hurtigt at M91 M71 er jo knap nok kommet ud endnu
|
|
![]() |
|
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
ved i hvornår deres blu-ray ankommer? den ser da fed ud.
|
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
M91'eren ser da yderst interessant ud med LED teknologien. Det kan da godt få mig til, at springe Sony Bravia KDL-40X2000 over, da jeg altid har ønsket mig et LED LCD Tv, hvis altså den har fuld HD 1080P og 1:1 pixelmapping over hdmi'erne ligesom Sony'en.
|
|
![]() |
|
jacobi1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Status: Offline Point: 93 |
![]() |
Jeg venter bare på at M71 i 46" kommer, den er sgu´ da for fed. Er det normalt at hvis de siger sep. så bliver det nok nov. eller hvordan er det. Har hørt at fra de kommer i butikkerne og til de kan købes i en netbutik går der noget tid, hvor lang tid er det??? Hvis den først kommer til okt.-nov. skal jeg have fundet noget alternativt, men hvad?? jeg synes kun det er PDP-5000EX der kommer i nærheden af det design og det har jeg sgu´ ikke råd til, 75000k. |
|
Mvh.
jacobi |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |