recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny projekter + lærred?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny projekter + lærred?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny projekter + lærred?
    Sendt: 30-December-2012 kl. 10:05
Davs alle sammen

Jeg overvejer projekter, men har ikke møj forstand på det.
Projekter tanken er faldet på Epson TW3200

Hvilket lærred skal man have til dette, og hvor mange tommer skal det være? Selvfølgelig så stort som muligt, men hvad er inden for rimelighedens grænser :)
* Afstanden er ca 3 min.
* Skal gerne være motordrevet lærred, grundet lærredet skal sættes op "midt" i stuen. Dvs ikke med væg bagved. Og min kæreste er ikke så høj, så hun vil ikke være i stand til at trække det op og ned.

Eller vil i mene det er en RIGTIG dum ide at have et lærred mit i "rummet" ?
Kan man indstille motor lærredet til min Hamony One remote egentlig?

Vh DraX

Redigeret af DraX - 30-December-2012 kl. 10:09
Til top
DraX Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2012
Sted: Thorsager
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DraX Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2012 kl. 14:45
Ingen der har noget input til denne sag ? :D
Til top
humperdink Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér humperdink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 19:25

Må jeg henlede din opmærksomhed på min salgstråd, hvor jeg har en dejlig Panasonic projektor samt et 92" motor lærred til salg:

Alt for meget grej at opgradere på.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu