|
Lyd fra PS3 gennem VT50 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2013 kl. 12:33 |
Hej
Jeg bruger en Yamaha ysp-4100 til alt min lyd, og har indtil nu bare kørt HDMI fra PS3 direkte ind i den hvilket har fungeret helt fint. Men så forsøgte jeg at slutte min PS3 direkte til TV'et, et VT50, og så outputtede det kun 2.0 lyd til min soundbar. Er der nogen som ved hvad det kan skyldes? Hvis jeg bare ser TV outputter den både 5.1 og 2.0 alt efter hvilket program jeg ser, så det kan jo fungere rigtigt. Håber der er en som ved hvad det kan skyldes. /Ulrik
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vel fordi TV'et ikke understøtter multikanal lyd fra externe kilder
|
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Fra manualen:
Redigeret af Guyver - 01-Januar-2013 kl. 14:22 |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Argh!
Nå men tak for det. Det afklarede det jo...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |