recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd fra PS3 gennem VT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd fra PS3 gennem VT50

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd fra PS3 gennem VT50
    Sendt: 01-Januar-2013 kl. 12:33
Hej

Jeg bruger en Yamaha ysp-4100 til alt min lyd, og har indtil nu bare kørt HDMI fra PS3 direkte ind i den hvilket har fungeret helt fint. Men så forsøgte jeg at slutte min PS3 direkte til TV'et, et VT50, og så outputtede det kun 2.0 lyd til min soundbar. Er der nogen som ved hvad det kan skyldes?

Hvis jeg bare ser TV outputter den både 5.1 og 2.0 alt efter hvilket program jeg ser, så det kan jo fungere rigtigt.

Håber der er en som ved hvad det kan skyldes.

/Ulrik
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 12:42
Vel fordi TV'et ikke understøtter multikanal lyd fra externe kilder
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 14:22
Fra manualen:
Citér For at høre lyden fra det eksterne udstyr i multikanallyd (f.eks. Folby Digital 5.1ch), skal du slutte udstyret til forstærkeren. Læs brugsanvisningen for udstyret og forstærkeren angående tilslutningerne.
Så jeps, ingen multikanal lyd fra eksterne kilder gennem tv'et.

Redigeret af Guyver - 01-Januar-2013 kl. 14:22
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 14:38
Argh!

Nå men tak for det. Det afklarede det jo...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu