|
Samsung VG-KBD1500 Wireless Keyboard |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 12:48 |
ligger inde med 2 stk af disse jeg gerne vil af med. den ene er åben da jeg skulle teste den med openelec (xbmc) og det andet er forsejlet stadig. keyboardet virker til samsung ES65XX serie og der over. den har nogle knapper der kun virker til tv via IR og mit tv understøtter det ikke da det er en ældre model. jeg har lavet lidt test med hvad der virker i XBMC via bluetooth. ![]() medfølger til en af dem er evt. en trust usb bluetooth modtager købt i fona. tasturet der lige pakket ud har været kun været brugt til test mod openelec, så det er i mint condition og emballage og guide medfølger. (så godt som nyt og ubrugt.) hbo 300(400inkl. bluetooth dongle) for brugt og 400 for nyt. kvittering haves (fulgte med 2 stk tv hvor jeg ikke får brug for tastaturer) - købt i midten af oktober 2012.
Redigeret af explodedk - 04-November-2012 kl. 20:30 |
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
muttz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Hej jeg byder 300,-
Lige det jeg står og mangler. :) Vil du kontakte mig på 21 14 14 60,hvis du er frisk på en hurtig handel :) ? Mvh . Michael
Redigeret af muttz - 03-November-2012 kl. 00:15 |
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
350,-kr. er hermed budt.
|
|
![]() |
|
-----OR----- har sendt dig en pm.
Redigeret af explodedk - 04-November-2012 kl. 20:31 |
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Du skriver at fn-funktionerne ikke virker. Det gør de sammen med mit ES6546, alt via BT .Man kan sågar styre harddisken med mousepadden. Et hurtigt strøg med fingeren og den spoler frem eller tilbage, samt der er æ ø å på tastaturet. Ret fedt
![]() Redigeret af ----OR---- - 12-November-2012 kl. 20:20 |
|
![]() |
|
mfl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2013 Status: Offline Point: 1 |
Kan godt bruge et tatatur til UE55ES8005, har du stadig et til salg?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |