recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amitech HomeCenter Living 550
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amitech HomeCenter Living 550

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CRKrogh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Januar-2013
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CRKrogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Amitech HomeCenter Living 550
    Sendt: 01-Januar-2013 kl. 22:56
Halløj.

Jeg har netop fået fat i et Amitech HomeCenter Living 550 og vil jo så gerne fodre et par ekstra gigabyte RAM i den, men... hvordan sytten får man sådan en tingest åbnet uden at bruge nedstryger, skærebrænder og koben?

De bedste hilsner
Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlshoj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 12:48
Mener du skal fjerne de 2-3 skruer på bagsiden, herefter kan toppen (låget) skubbes frem.
Til top
CRKrogh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CRKrogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 23:08
Helt korrekt - det lykkedes og den kører nu rigtig fint med 3 GB. Jeg var bare meget i tvivl om ikke de i stedet holdt styr på bundkortet i forhold til bagpladen; men det gjorde de jo så ikke.
Tak for tippet!
Til top
CRKrogh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CRKrogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 17:10
Nu kører den jo egentlig fint med Win7 Home Premium, men... den finder ikke noget TV-kort? Ved du måske, hvilket kort den er bestykket med, så jeg kan gå på jagt efter nogle drivers til det?
Til top
Karlshoj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2006
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Karlshoj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 13:19
Mener det er et AverMedia M1xx mini PCI kort der sidder i den, kig evt i device manager (enhedshåndtering) og google PNP-ID
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu