|
Hjælp til valg af Smart tv |
Besvar |
Forfatter | |
fredekb
Guld medlem Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Januar-2013 kl. 13:52 |
Hej jeg vil ønske mig et smart tv i konfirmationsgave og har brug for lidt hjælp til hvilke der er gode. Her er de krav og ønsker jeg har til det:
Gerne 3d tv, Smart tv, pvr (optage) funktion. Skal have dvb-t2 indbygget mindst 200 hz pmr Skal være 32'' Full HD Usb tilslutning Det skal også kunne købes i: Fona, Elgiganten eller Bilka. Har set en masse forskellige på deres hjemmeside og har svært ved at vælge. Derfor håber jeg meget i kan hjælpe mig med valget. Mvh. Frederik
|
|
fredekb
Guld medlem Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen der kan hjælpe? Plzz
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, måske
Listen er opdateret 20.12.2012. Men se konklusionen: En lille konklusion vedrørende det nuværende Smart TV-marked; ikke modent og stadig meget broget og meget lidt brugervenligt. Lad vær med at betal ekstra for at få Smart TV-funktionalitet. Du kommer med stor sandsynlighed ikke til at bruge det. Derudover så lader Smart TV-producenterne deres kunder i stikken efter mindre end et år. Vil du være prøvekanin? Uanset hvordan man vender og drejer den er Smart TV på ingen måde på samme stadie som smartphones - endnu. Den bedste løsning vil for majoriteten af jer være at satse på en lille, billig medieboks i stedet. De er ofte langt bedre, mere brugervenlige og kan skiftes ud løbende uden det ødelægger budgettet. Find den bedste medieboks til streaming her. Køb hellere en Apple tv boks + et tv med godt billede. Det får du mere glæde af. Redigeret af Brixen - 02-Januar-2013 kl. 11:13 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
fredekb
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for rådet. Hvad er der specielt ved Apple boksen ift. andre bokse? Desuden har jeg en ps3 og skal kunne tage boxer= Dvb-t2. Og hvilket tv skulle det så blive? Tænker også på at der da må være nogle gode smart tv derude?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |