|
K: Xbox 360 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2013 kl. 12:03 |
Hejsa,
Min søn på 8 år, er begyndt at bruge min Xbox lidt vel rigeligt, hvorfor vi begge søger en Xbox 360 til drengeværelset ![]() Alt har interesse, så hvis der er een af jer, der har en stående, som ikke bliver brugt så hører jeg meget gerne. Helst på Sjælland, så kan jeg selv hente. Den skal være uden RROD (sjovt nok) og ikke være banned på XBL. Der behøver ikke være noget tilbehør men modtager jo med kyshånd. Skriv hvad I har og prisforslag. Mvh. Kristian |
|
![]() |
|
Bananabot ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du tjekket El-gigantens tilbudsavis i denne uge?
Mener jeg så de havde den på tilbud til 888,- eller 777,-... Redigeret af Bananabot - 02-Januar-2013 kl. 12:53 |
|
![]() |
|
Kristian1204 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 276 |
Hej Bananabot,
Ja, jeg så det godt. Det er 888 ,- og det er jo billigt. Jeg overvejer at købe en selv, og så "sælge" min til min søn. Men med ovenstående i mente, så håber jeg på, at der var een, som ville benytte sig af tilbuddet og sælge mig deres gamle til omkring 300 :) Mvh. Kristian
|
|
![]() |
|
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Jeg har en Xbox 360 pro, med 20 gb harddisk og HDMI .. Og en del ekstra udstyr .
Kontakt mig på 60 70 15 42 . Den befinder sig på Amager :)
|
|
![]() |
|
Hvor er vi prismæssigt?
![]() Mvh. Kristian |
|
![]() |
|
Hurtigt svar .. Det ka' jeg li' ! :D
Det kommer an på hvad du vil have med ? :) Har en Trådløs Controller, DJ Hero, Guitar Hero, Fjernbetjening (Som kan kodes til TV også) og en del spil ..
|
|
![]() |
|
Tja, ikke meget mere end en controller... Kabler selvfølgelig.
Det er til min søn, som bare skal have en på værelset. |
|
![]() |
|
Okay .. Jeg tænker noget i nærheden af 400,- ?
|
|
![]() |
|
Njarh... En helt ny slim koster 888 i Elgiganten.. Og den er lydløs... Det har stor værdi for mig også..
Lad os lige sove på det :-) |
|
![]() |
|
Den til 888,- er kun med 4 gb ? .. Men det er i orden :) Du har mit nr, så du kan bare skrive hvis du har et andet bud :)
Sov godt ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |