|
Oprydning Denon mm |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2013 kl. 13:22 |
Hejsa, godt nytår.
Jeg har ryddet lidt op og har nogle ting jeg skal af med. Tingene kan hentes i Rødovre, eller København NV. Kan eventuelt leveres i Storkøbenhavn. Kontant betaling. Jeg lader det stå 10 dage i første omgang, til dem der kunne finde på at byde, og sælger med højeste bud. Denon surround receiver 2310CI Solgt:: Perfekt stand, alt medfølger 2-3 år gammel, købt hos Hifiklubben Forventet pris 2500,00 - men byd. Toshiba fjernsyn 40ZF355D, 40" Solgt::: Perfekt stand, alt medfølger, 2-3 år gammel, købt på nettet Forventet pris 1500,00 - men byd. Parabol receiver IPBOX 9000 med 2 sat tunere Solgt:: Perfekt stand, alt medfølger, 2-3 år gammel, købt på nettet Forventet pris 1500,00 - men byd. Panasonic Bluray BD 80 Solgt:: Perfekt stand, har aldrig været brugt, alt medfølger, ca 3 år gammel, købt på nettet Forventet pris 400,00 - men byd. Samsung 32 tommer LCD SOLGT:: Fin stand, fjernbetjeningen er et sted, jeg ved bare ikke hvor, ca. 2 år, købt i Elgiganten. Forventet pris 700,00 - men byd. 2 stk Roku streamingboks, Roku 2 XD Ny pris::: Perfekt stand, alt medfølger, helt nye, købt på nettet. Forventet pris 550,00 pr. stk/1000,00 for begge - men byd. HTC Sensation XE telefon Fin stand, men brugt, mangler lader og høretelefoner, 1-2 år, købt hos Telia, ingen simlås Forventet pris 500,00 - men byd. DAD the overmuch metalboks med en bog, klistermærker, 12 cd og en USB, i DAD design Perfekt stand, alt medfølger helt ny, fået som gave Forventet pris 400,00 - men byd. Et hav af skrammel, listet efter bedste evne Forskellig stand, varierende alder, købt rundt omkring Forventet pris ? - men byd. En ting eller 2 kan evt også følge gratis med ved køb af andet. 1. 3 fjernstyrede helikoptere, i en rodekasse, noget virker, andet virker ikke, til den der gider hente det. Væk:: 2. 2 stk Harmony fjernbetjening 895, en helt ubrugt, en brugt, men virker ikke, alt følger med lader, batteri, RF/IR-extender, kabler osv. Væk:: 3. Fjernstyret Ferrai , til den der gider hente den. Væk:: 4. 2 gamle programmerbare fjernbetjeninger. 5. 10 meter Scart til S-video 150,00 - nypris 534,00 http://www.av-connection.dk/?PGr=2983&ML=873 Redigeret af Damhus - 16-Januar-2013 kl. 21:36 |
|
![]() |
|
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er forskellen på 2310 og 2310 CI ?
|
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
Øj, det ved jeg sørme ikke..
![]() |
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
jeg vil gerne hente de fjernstyrede ting hvis jeg må det. :-)
|
|
![]() |
|
Hej qpad Det kan du tro, vil du hente dem i Rødovre eftermiddag/aften, eller i København NV, i løbet af dagen?
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Hbo for harmony 895 og har du 5 meter fra r. HDMI kabel og pris?
|
|
![]() |
|
Har sendt dig en besked.
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Pris idé på harmony ?
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Ups, så lige at der stod 'væk' ved harmony, sorry
![]() |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Normalt plejer det at betyder "Card Interface" så den har sikkert en eller anden for for kortlæsning :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
De der kabler, er det nogle du bare skal have hentet eller skal der sælges ud af dem? :-)
|
|
![]() |
|
Altså, jeg ville da godt have lidt for dem, men jeg giver dem hellere væk, end at smide dem ud. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |