recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Efterlysning: drejefod til PX80-42"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Efterlysning: drejefod til PX80-42"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Efterlysning: drejefod til PX80-42"
    Sendt: 02-Januar-2013 kl. 18:06
Mon jeg kunne være så heldig, at der var nogen der lå inde med en drejefod til et aldrende Panasonic tv. På grund af omrokering i hjemmet, står det ikke længere optimalt, og den bedste løsning ville være en drejefod.
Jeg mener at jeg for år tilbage så et indlæg, der omtalte en sådan drejefod; men jeg kan selvf. ikke huske hvor.
Jeg betaler gerne et rimeligt beløb Wink, samt fragt til Nykøbing F.

Mvh. og god dag
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 18:28
Tror ikke det findes til det TV. Alternativt kan der købes en drejeskive til at stille TV med fod på
Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Point: 410
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 20:22
Jeg har da en original fod til en PX80 du bare skal betale forsendelse for, hvis det kunne have interesse? :-)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af RaGa_MuFFiN RaGa_MuFFiN skrev:

Jeg har da en original fod til en PX80 du bare skal betale forsendelse for, hvis det kunne have interesse? :-)
En drejefod?
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2013 kl. 21:19
det findes .
Har drejefod til mit pana
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2008
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 14:41
Nu har jeg fundet link til den fod jeg ønsker :http://www.business.panasonic.ch/datenblatt/index.asp?m=TY-ST08-K&l=de&grp=002004001003&src=0
Jeg har fundet den i en dansk webshop; men jeg synes at prisen - 1.900.- er lidt pebret, så jeg er stadig interesseret i en god brugt.

Mvh.

Til top
hbjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2004
Sted: Vejle
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hbjensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 15:52
Jeg har denne til salg. Jeg brugte den med panny 42px80. 

Under den havde jeg denne højttaler hængende (der er stor variationsmulighed for højden af tv'et).

Begge dele er i overskud så du kan roligt give et bud.

Redigeret af hbjensen - 03-Januar-2013 kl. 15:56
Til top
KimH84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Februar-2008
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KimH84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 19:00
Prøv og kontakt www.lyd-billed.dk de kunne godt tænkes muligvis og ha såen en på lager.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu