|
Efterlysning: drejefod til PX80-42" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2013 kl. 18:06 |
Mon jeg kunne være så heldig, at der var nogen der lå inde med en drejefod til et aldrende Panasonic tv. På grund af omrokering i hjemmet, står det ikke længere optimalt, og den bedste løsning ville være en drejefod.
Jeg mener at jeg for år tilbage så et indlæg, der omtalte en sådan drejefod; men jeg kan selvf. ikke huske hvor. Jeg betaler gerne et rimeligt beløb ![]() Mvh. og god dag |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke det findes til det TV. Alternativt kan der købes en drejeskive til at stille TV med fod på
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Jeg har da en original fod til en PX80 du bare skal betale forsendelse for, hvis det kunne have interesse? :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
det findes .
Har drejefod til mit pana
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Nu har jeg fundet link til den fod jeg ønsker :http://www.business.panasonic.ch/datenblatt/index.asp?m=TY-ST08-K&l=de&grp=002004001003&src=0
Jeg har fundet den i en dansk webshop; men jeg synes at prisen - 1.900.- er lidt pebret, så jeg er stadig interesseret i en god brugt. Mvh. |
|
![]() |
|
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
Jeg har denne til salg. Jeg brugte den med panny 42px80.
Under den havde jeg denne højttaler hængende (der er stor variationsmulighed for højden af tv'et). Begge dele er i overskud så du kan roligt give et bud.
Redigeret af hbjensen - 03-Januar-2013 kl. 15:56 |
|
![]() |
|
KimH84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Prøv og kontakt www.lyd-billed.dk de kunne godt tænkes muligvis og ha såen en på lager.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |